خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، بایننس کوین (BNB) از 19 ژوئن (29 خرداد) در بالای سطح حمایت کلیدی 211 دلار حفظ شده است، ولی گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) تلاش می‌کنند قیمت آن را بالاتر ببرند. سایه‌ی بلند روی کندل 21 ژوئن (31 خرداد) نشان می‌دهد که خرس‌ها هنگام افزایش قیمت شروع به فروش می‌کنند. 

نمودار قیمت بایننس کوین

چنان‌چه خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) بتوانند قیمت را به زیر 211 دلار کاهش دهند، بایننس کوین ممکن است تا 200 دلار و پس از آن، به پایین‌ترین سطح روزانه‌ی خود در 18 ژوئن (28 خرداد) - یعنی 183 دلار - کاهش یابد. این سطح بسیار مهم است و باید مراقب آن باشید، زیرا اگر قیمت به زیر آن برود، بایننس کوین ممکن است تا 150 دلار نیز سقوط کند.

در مقابل، اگر قیمت از 211 یا 200 دلار به سمت بالا حرکت کند، مشخص می‌شود که گاوها هم‌چنان به خرید ادامه می‌دهند. سپس آن‌ها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا مانع بالای سر خود را در میانگین متحرک نمایی 20 روزه از میان بردارند. اگر آن‌ها موفق به انجام چنین کاری شوند، مشخص می‌شود که شکست قیمت به زیر 211 دلار ممکن است یک تله‌ی خرسی بوده باشد.

قدرت صعودی کاردانو (ADA) از منطقه‌ی حمایت 0.44 دلار تا 0.40 دلار در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.51 دلار) در 21 ژوئن (31 خرداد) به تدریج کاهش یافت. این مسئله نشان می‌دهد که خرس ها به شدت به دفاع از این سطح ادامه می‌دهند.

نمودار قیمت کاردانو

فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر منطقه‌ی حمایت کاهش دهند. چنان‌چه آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، مرحله‌ی بعدی روند نزولی آغاز خواهد شد.در این صورت، قیمت کاردانو ممکن است تا 0.33 دلار و سپس حتی به 0.30 دلار نیز کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت مجددا از منطقه حمایت به سمت بالا بازگردد، مشخص می‌شود که گاوها در کف قیمت شروع به خرید کرده‌اند. آن‌گاه خریداران یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت کاردانو را بالاتر از میانگین‌های متحرک برانند و یک حرکت صعودی را تا 0.70 دلار آغاز کنند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین