خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، بر اساس داده‌های تحلیلی بازار، قیمت ریپل (XRP) در 48 ساعت آینده - یعنی در محدوه‌ی اول تا سوم تیر - ممکن است کاهش یابد. تایید صحت این پیش‌بینی زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت ریپل (XRP) به 0.31715 دلار برسد.

سطوح حمایت ریپل عبارت هستند از 0.3196 دلار (حمایت اول)، 0.3098 دلار (حمایت دوم) و 0.3009 دلار. از سویی دیگر، سطوح مقاومت ریپل نیز عبارت هستند از 0.3383 دلار (مقاومت اول)، 0.3472 دلار (مقاومت دوم) و 0.357 دلار (مقاومت سوم).

نمودار قیمت ریپل

در نمودار 4 ساعته‌، قیمت ریپل بین خطوط میانگین متحرک 20 روزه و میانگین متحرک 9 روزه قرار دارد. خط میانگین متحرک 20 روزه به عنوان سطح حمایت قیمت ریپل عمل می‌کند.

میانگین متحرک 9 روزه در بالای خط میانگین متحرک 20 روزه قرار گرفته است؛ با توجه به این‌که این وضعیت در نمودار 4 ساعته ایجاد شده است، می‌توان یک دوره‌ی صعودی کوتاه‌مدت را پیش‌بینی کرد. با این حال، خط میانگین متحرک 20 روزه در حال پر کردن شکافی است که بین خود و خط میانگین متحرک 9 روزه وجود دارد؛ در صورت عبور این دو خط از هم، یک سیگنال نزولی ایجاد می‌شود.

به علاوه، شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر خط RSI SMA و بین ناحیه‌ی اشباع خرید و اشباع فروش قرار دارد - ولی به ناحیه‌ی اشباع فروش نزدیک‌تر است.

هم‌چنین، ریپل در حال حاضر، در یک کانال قیمت قرار گرفته که حد پایین آن 0.3150 دلار و حد بالایی آن 0.3359 دلار است. چنان‌چه خط میانگین متحرک 20 روزه نتواند حمایت خود را از قیمت ریپل حفظ کند، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به باند پایینی این کانال سقوط کند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت ریپل حدود 1.7 درصد نسبت به قیمت فعلی کاهش خواهد یافت.

با توجه تحلیل‌های بالا، احتمالا در 48 ساعت آینده شاهد کاهش قیمت ریپل خواهیم بود. البته یادآوری می‌کنیم که تایید صحت این پیش‌بینی هنگامی است که قیمت ریپل به 0.31715 دلار برسد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین