خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، قیمت کاردانو (ADA) در محدوده‌ی 0.5006 دلار در نوسان است؛ قیمت این ارز دیجیتال ظرف 24 ساعت گذشته 2.67 درصد افزایش یافته است. قیمت کاردانو طی هفته‌ی گذشته 1.13 درصد افزایش داشته است.

نمودار قیمت کاردانو

با تحلیل قیمت کاردانو در می‌یابیم، این ارز دیجیتال در سه روز گذشته حمایت خط روند را دنبال کرده است. سطح مقاومت 0.54 دلاری به عنوان یک چالش بزرگ برای کاردانو تلقی می‌شود، زیرا اگر این کوین بتواند این مقاومت را در هم بشکند، احتمالا می‌تواند به سطوح بالاتر حرکت کند. اگر این اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود که کاردانو در سطح 0.66 دلار نیز با مقاومت دیگری رو‌به‌رو شود.

از زمان شروع روند نزولی بازار در هفته‌ی اول ماه می، کاردانو (ADA) در پایین‌ترین حد سطوح خود معامله می‌شود. قیمت این کوین از زمان سقوط بازار ارزهای دیجیتال، بیش از 44 درصد کاهش یافته است. با تداوم روند نزولی بازار، قیمت کاردانو (ADA) از 18 ژانویه 2022 (28 دی 1400) تا به امروز نزدیک به 68.93 درصد کاهش یافته است.

به علاوه، شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو اکنون بالای 45 است؛ این مسئله نشان می‌دهد برخی از معامله‌گران اقدام به خرید این کوین کرده‌اند. ولی RSI هم‌چنان در نزدیکی منطقه‌ی اشباع فروش قرار دارد.

در همین حال، دن گامباردلو، بنیانگذار کریپتو کپیتال ونچر، در توییتی نوشت، قیمت کاردانو در دوره‌ی صعودی پیش رو از حد انتظارات عمومی فراتر خواهد رفت. وی هم‌چنین اضافه کرد، افزایش قیمت کاردانو همه‌ی افرادی را که تاکنون به این کوین بی‌توجه بوده‌اند، غافلگیر خواهد کرد.

گامباردلو در توییتی دیگر خاطرنشان کرد، بازار احتمالا پس از مدتی وارد مرحله‌ی صعودی خواهد شد. وی گفت: «من صبر می‌کنم.» هم‌چنین، وی تاکید کرد تاخیر در هاردفورک واسیل در شبکه کاردانو با هدف انجام آزمایش‌های بیش‌تر بوده است، و نه به این دلیل که تیم مهندسی آن دچار مشکل شده باشند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین