خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، ناتالی برونل، مجری پادکست کوین استوریز، معتقد است که حوادث اخیر در حوزه‌ی کریپتو نظیر فروپاشی ترا لونا (که اکنون با نام لونا کلاسیک شناخته می‌شود)، مشکلات پیش‌آمده برای شبکه‌ی سلسیوس (CELH) و افزایش فشار فروش در بازار منجر به ایجاد قوانین و مقرراتی خواهد شد که احتمالا بیش‌تر به نفع بیت‌کوین (BTC) باشند تا سایر ارزهای دیجیتال.

وی در آخرین مصاحبه‌‌ی خود با کوین تلگراف گفت: «من منتظر ایجاد تحولاتی در قوانین و مقررات مربوط به کریپتو هستم؛ با نگاه کارشناسانه و منصفانه به این حوزه در می‌یابیم که بیت کوین یک دارایی دیجیتال است و موسسات مالی و شرکت‌ها باید این اجازه را داشته باشند که در این دارایی سرمایه‌گذاری کنند. ولی از نظر من، سایر ارزهای دیجیتال اوراق بهادار تلقی می‌شوند.»

برونل خود را به عنوان یک ماکسیمالیست بیت کوین معرفی می‌کند - این افراد معتقدند بیت کوین، بهترین ارز دیجیتال دنیا است و تنها ارز دیجیتالی است که در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ماکسیمالیست‌ها معتقدند ارزش سایر ارزهای دیجیتال بسیار پایین‌تر از بیت کوین است. شاید لقب پادشاه ارزهای دیجیتال نیز از طرف ماکسیمالیست‌ها به بیت کوین داده شده است؛ بر همین اساس، برونل بیت کوین را به عنوان یک کلاس دارایی اساسا متفاوت از سایر ارزهای دیجیتال می‌بیند.

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال

وی با اشاره به این‌که سایر ارزهای دیجیتال در برابر خطرات ناشی از مداخله‌ی شخص ثالث آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: «من بیت‌کوین را به‌ عنوان دارایی دیجیتال و به‌ عنوان یک فناوری خاص برای پس‌انداز می‌بینم، و به همین دلیل است که تمام انرژی خود را روی آن متمرکز می‌کنم.

هنگام استفاده از آلتکوین‌ها همیشه باید نگران باشید، چه کسی آن‌ها را ایجاد کرده است، چه کسی عرضه‌ی آن‌ها را به دست گرفته و توسعه می‌دهد، چه افرادی ممکن است در این قبیل سازمان‌ها استخدام شوند یا از آن‌ها اخراج شوند، و آن‌ها به دنبال رسیدن به چه اهدافی هستند؟»

ناتالی برونل پس از یک دوره‌ی درخشان در حرفه‌ی روزنامه‌نگاری و پس از آشنایی با بیت کوین، به طور تمام وقت در حوزه‌ی کریپتو به فعالیت پرداخته است. وی پادکست کوین استوریز (Coin Stories) را راه‌اندازی کرده است؛ ناتالی در این پادکست با افراد پیشرو در صنعت کریپتو مصاحبه می‌کند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین