خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت سولانا نزدیک به 2 هفته است که در بالای یک سطح حمایتی ثابت درحال تثبیت است و به آرامی در حال افزایش است. سرمایه‌گذاران صبور می‌توانند برای صعود به موانع بعدی به سرمایه‌گذاری بپردازند.

قیمت سولانا به سفر خود ادامه می‌دهد

قیمت سولانا در 141.59 دلار با یک فشار فروش در سطح اصلاحی 50 درصد در بازه 66.19 تا 216.98 دلار با یک فشار فروش و روند نزولی مواجه شد. این روند نزولی وقتی اتفاق افتاد که سولانا در 4 آوریل (15 فروردین) نتوانست از نقطه میانی دامنه در 141.59 دلار عبور کند.

در نتیجه، سولانا 69 درصد سقوط کرد و به پایین سطح 66.19 دلاری آمد و از آن زمان برای بهبودی خود رقابت می‌کند. سرمایه گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که سولانا به آرامی بالا می‌رود و ضررهای خود را جبران می‌کند. بنابراین، اعضای علاقه مند در صورت عبور سولانا از مانع 77.49 دلاری با سود 48 درصدی مواجه خواهند شد.

رسیدن به سطح مقاومتی ذکر شده محتمل است، در صورتی که سولانا از 66.19 دلار عبور کند، و راه برای هدف 77.98 دلاری باز می‌شود. این سطح، برعکس بقیه موانع، میتواند باعث توقف روند صعودی سولانا شود.

نمودار روزانه سولانا/دلار

از سوی دیگر، قیمت سولانا یک تئوری قوی دارد که از بهبود قیمت آن و همچنین از قیمت بیت‌کوین حمایت می‌کند، که همچنان تلاش می‌کند تا به حالت بالاتر بازگردد. بنابراین، یک صعود برای قاتل اتریوم منطقی است.

با این حال، اگر سولانا نتواند مانع 66.19 دلار را برگرداند و رد شود، نشان دهنده عدم علاقه خریدار است. در چنین حالتی، سولانا می‌تواند یک چرخش را انجام دهد و جایگاه 44.19 دلاری را دوباره آزمایش کند. شکست این سطح، کف‌های پایین تری ایجاد می کند و سناریوی صعودی را باطل می کند. در این شرایط، قیمت سولانا می تواند 54 درصد سقوط کند و سطح حمایتی 21.05 دلار را دوباره ببیند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین