خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت اتریوم (ETH) یکی از 3 ارز دیجیتال برتر است که از هیچ برندی از طرف مخاطبان گسترده پشتبیانی نمی‌کند. جایی که معمولاً از نام‌های بزرگ به دلیل مارک‌هایشان دفاع یا حمایت می‌شود، مانند کوکاکولا یا بوئینگ، قیمت اتریوم در این هشت هفته گذشته چنین دفاعی را در قیمت‌گذاری ندیده است. با بسته شدن کندل متوالی منفی دیگری که در حال ساخت است، فشار برای کاهش قیمت و بسته شدن کندل هفتگی در زیر 2000 دلار افزایش یافته و فضای بیشتری را برای کاهش قیمت به سمت 1404 دلار باز می کند.

قیمت اتریوم 35 درصد دیگر کاهش می یابد

قیمت اتریوم در موقعیت جریمه قرار گرفته است زیرا چندین صندوق نهادی و بانک‌ها هشدارهای قیمتی برای 3 ارز دیجیتال برتر صادر کردند. قیمت اتریوم در یک مارپیچ منفی گیر افتاده است که در آن فشارهای تکنیکال متعددی با نگرانی های بازار جهانی ادغام شده که به طور کلی در برابر رمزارزها قرار می‌گیرند. برای قیمت اتریوم سخت خواهد بود که بر تمام این عناصر تکنیکال غلبه کند و افزایش قیمت تازه‌ای را تجربه کند.

قیمت اتریوم تحت بررسی چندین عنصر است که باید قبل از تمرکز بازارها بر چرخش و روند صعودی در نظر گرفته شود. اول از همه، تلاقی مرگ که قبلاً در مقالات قبلی ذکر شد، یک شاخص احساسات قابل توجه است که قیمت اتریوم را به سمت 1,841 - 1,720.00 دلار سوق می دهد، ثانیاً خط روند نزولی قرمز تقریباً در امتداد میانگین متحرک ساده 55 روزه قرار می گیرد و آن را به یک راهروی دوگانه تبدیل می کند. همین دو عنصر برای ثبت مجدد قیمت اتریوم در حدود 1688.39 دلار کافی هستند، و اگر دلار به زودی دور دیگری از قدرت خود را افزایش دهد، پنجره برای عقب نشینی به 1404.12 دلار باز است و کف قیمتی مارس 2021 را آزمایش می‌کند.

نمودار هفتگی اتریوم

البته، بازگشت مجدد همیشه ممکن است، اما برخی از موضوعات کلیدی مهم و منفی باید حذف شوند. عناصری مانند مسائل بزرگ تورم جهانی، تداوم مسائل عرضه، انقباضات پولی، تنش های ژئوپلیتیکی و غیره همگی موضوعات گسترده‌ای هستند که با قدرت دلار در هم تنیده شده اند و یک شبه حل نمی شوند. با این حال، هر یک از اینها می تواند کاتالیزوری برای چرخش به سمت آزمایش خط روند نزولی قرمز و یک پیشرفت احتمالی به سمت 2695.79 دلار باشد، که اگر روند نزولی متوقف شده باشد یا در نهایت به پایان رسیده باشد، این خط در حرکت رو به جلو خواهد بود.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین