خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، سهام ایالات متحده جلسه روز پنج‌شنبه را به دنبال یک جلسه معاملاتی متلاطم منفی به پایان رساند؛ در حالی که قلب سرمایه‌گذاران بین خرید در رکود یا فروش بیشتر به دلیل ترس از رکود به تپش افتاده بود. البته حالت دوم برگ برنده محسوب می‌شد. S&P500 حدود 0.58% از دست داد در حالی که شاخص نزدک (Nasdaq) 0.44% کاهش یافت.

S&P500 فاصله زیادی با ورود به بازار نزولی دارد و اگر این شاخص هفته را نزولی ببندد، طولانی‌ترین روند شکست از زمان بحران دات‌کام خواهد بود. و جروم پاول هیچ کاری برای نجات این روز انجام نخواهد داد.

آیا رالی طلا می‌تواند تمدید شود؟


بازدهی 10 ساله آمریکا دیروز کاهش یافت و عقب‌نشینی شدید بازدهی آمریکا باعث تقویت طلا شد. فلز زرد در یک حرکت، 25 دلار جهش کرد و امید گاوها برای افزایش رشد رالی را زنده کرد. آیا ممکن است؟

خوب، دیروز محرک اصلی بازگشت طلا و شانس درخشش دوباره‌اش، کاهش بازدهی بوده است، بنابراین حرکت مثبت می‌تواند کوتاه‌مدت باقی بماند، زیرا روند میان‌مدت برای بازدهی ایالات متحده به دلیل چشم‌انداز نرخ‌های بهره بالاتر در ایالات متحده به راحتی مثبت است. فدرال رزرو علیه تورم اعلام جنگ کرد و نرخ بهره را افزایش خواهد داد. نرخ‌های بالاتر تأثیر مثبت مستقیمی بر بازده خواهد داشت.

از منظر فنی، طلا در یک تقاطع مهم قرار دارد. اکنون در حال آزمایش مقاومت میانگین متحرک 200 روزه (200-DMA) است که همزمان با بالای باند اصلاح منفی است که از اواسط آوریل ایجاد شده است. سطوح واقعی برای پرفروش‌ها جالب است چون بر روی بازده تحت فشار مثبت بیشتر شرط می‌بندند و این منجر به کاهش فشار طلا می‌شود.

اما اگر مقاومت 200-DMA به سمت بالا شکسته شود، می‌توانیم شاهد تداوم رالی تا محدوده 1900/1880 دلار باشیم و شوک روسیه در عرضه طلا می‌تواند از این حرکت حمایت کند.

اما همچنان چشم‌انداز نزولی برای طلا در میان‌مدت تا بلندمدت بر اساس انتظار بازدهی بالاتر حفظ می‌شود، زیرا فدرال رزرو به اندازه کافی سریع از شر تورم خلاص نمی‌شود.

دلار باید کاهش یابد تا شرکت‌های بزرگ عرصه‌ی جولان کسب کنند. عقب‌نشینی دیروز در بازدهی ایالات متحده، دلار را پایین آورد. شاخص دلار آمریکا 103 مارک کاهش یافت و عمده‌ها در برابر دلار به طور کلی نرم‌تر شدند.

طلا و دلار

EUR/USD با رقم 1.06 همراه شد. از آنجایی که کیبل (Cable) یک بازگشت سریع به بالای 1.25 داشت.

اما چشم‌انداز شرکت‌های بزرگ به طور کلی به عملکرد دلار بستگی دارد. ما باید شاهد یک اصلاح نزولی پایدار در دلار آمریکا باشیم تا اجازه دهیم یورو و پوند اصلاحات مثبت پایدار داشته باشند.

بر اساس دلار، تنها کاهش سرعت فروش سهام می‌تواند اشتهای دلار را کم کند و به آن اجازه دهد تا حدی میدان را در برابر همتایان اصلی خود از دست بدهد. در نتیجه، بازدهی ایالات متحده و پویایی در بازارهای سهام بیشتر تعیین‌کننده ارزش پوند و ارز واحد در برابر دلار است.

اگر می‌توانستیم از انحراف دلار خلاص شویم، یورو می‌توانست به دلایل خاص خود معامله را آغاز کند و معامله‌گران یورو در نهایت می‌توانند این انتظار را ایجاد کنند که بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ‌ها را تا ماه ژوئیه برای مبارزه با تورم فزاینده اروپا افزایش دهد. - که به طور منطقی منجر به برخی اصلاحات صعودی در یورو می‌شود.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین