خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس ایمپایر، با انتظار سرمایه‌گذاران در مورد حکم دادگاه XRP و SEC، قیمت ریپل در دوراهی است. XRP همچنان بلاتکلیف است، زیرا سرمایه‌گذاران منتظر آخرین حکم دادگاه در پرونده جاری SEC و ریپل هستند. با کند شدن روند دادگاه ریپل و SEC، قیمت ریپل همچنان در دوراهی است. در روز شنبه، ریپل 1.02 درصد رشد کرد؛ روز جمعه اما ریپل کاهش 2.40 درصدی داشت. ریپل شنبه را در قیمت 0.4141 دلار بست. ریپل روز را نزولی آغاز کرد و در صبح به کف قیمتی 0.4030 دلار رسید و سپس به قله 0.4175 دلار صعود کرد. در حالی که XRP سطوح حمایتی و مقاومت اصلی آن روز را آزمایش نشده رها کرد، حمایت 0.40 دلار کلید اصلی بود.

هیچ خبر جدید و مهمی در مورد پرونده ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) منتشر نشد. فعالان بازار منتظر حکم دادگاه در مورد اظهار نظر SEC هستند، مبنی بر این  که اسناد و ایمیل‌های مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن در سال 2018 توسط امتیاز وکیل-مشتری محافظت می شود.

ویلیام هینمن یک چهره مرکزی در پرونده SEC v Ripple باقی می ماند

ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC، به یک شخصیت اصلی در پرونده جاری SEC علیه ریپل تبدیل شده است. هینمن در یک سخنرانی در سال 2018 گفت که بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اوراق بهادار نیستند.

از آنجایی که در آگوست 2021 (مرداد 1400) یک طرح دفاعی برای وادار کردن SEC به ارائه اسناد و ایمیل‌های مربوط به سخنرانی انجام شد، به نظر می‌رسد SEC همچنان متعهد به محافظت از اسناد مربوط به سخنرانی است.

در اوایل این ماه، متیو سولومون، وکیل مدافع ریپل، حداقل با ششمین پیشنهاد SEC «در مخالفت با درخواست متهمان در 10 اوت 2021، مخالفت کرده بود». از آنجایی که هر دو طرف به اظهار نظر وکیل SEC پاسخ داده اند، اکنون منتظر حکم دادگاه هستند.

با توجه به تلاش‌های خستگی ناپذیر SEC برای محافظت از اسناد، اطلاعات موجود در اسناد احتمالاً برای پرونده مهم است و به احتمال زیاد بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. یک حکم به نفع ریپل می‌تواند شرایط را به نفع متهمان تغییر دهد. در حالی که سرمایه گذاران  منتظر حکم دادگاه در مورد اسناد Hinman هستند، ریپل همچنان بر SEC فشار می آورد تا درخواست‌های پذیرش (RFAs) را ارائه دهد.

پرایس اکشن ریپل

اندیکاتورهای تکنیکال 

ریپل باید از پیوت(محور) 0.4201 دلاری دوری کند تا سطح مقاومتی اول در 0.4201 دلار را نشانه رود. ریپل به حمایت بقیه بازار نیاز دارد تا از قله شنبه در 0.4175 دلار شکست صعودی کند.

در صورت ادامه روند افزایشی، ریپل باید سطح مقاومتی دوم در 0.4260 دلار را آزمایش کند. سومین سطح مقاومتی در 0.4405 دلار قرار دارد.  سقوط از این پیوت می‌تواند باعث آزمایش سطح حمایتی اول در 0.4056 دلار شود.  برای جلوگیری از ادامه روند نزولی، ریپل نباید به زیر 0.3950 دلار بیاید. دومین سطح حمایتی مهم در 0.03970 دلار قرار دارد تا جلوی ضررها را بگیرد.

نمودار ساعتی ریپل

نمودار کندل استیک 4 ساعته و میانگین های متحرک نمایی سیگنال نزولی می‌فرستند. در هنگام نگارش، ریپل در پایین میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.4294 دلار قرار دارد. امروز صبح، میانگین متحرک نمایی 50 روزه از 100 روزه عقب نشینی کرد. میانگین متحرک نمایی 100 روزه نیز از 200 روزه عقب نشینی کرد که برای ریپل سیگنالی منفی حساب می‌شود. عبور از میانگین متحرک نمایی 50 روزه باعث حمایت برای برگشت به 0.50 دلاری میشود. حکم دادگاه ریپل و SEC برای قیمت ریپل بسیار حیاتی است.

نمودار 4 ساعته ریپل

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین