خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس ایمپایر، ریپل در ساعات اولیه صبح با تمرکز سرمایه گذاران به پرونده SEC v Ripple و ارائه SEC مربوط به اسناد Hinman با مشکل مواجه شده است.

در روز سه شنبه ریپل 3.58 درصد رشد کرد. و قسمتی از ضرر 5.68 درصدی از روز دوشنبه را جبران کرد، و روز را در قیمت 0.4372 دلار به پایان رساند. 

در هفته های اخیر، تحرکات دادگاه و حکم های اعمال شده در پرونده ریپل و SEC برای ریپل حمایت کوتاهی را فراهم کرد. ریپل در 15مه ( 25 اردیبهشت) مقاومت 0.45 دلاری را آزمایش کرد و به قله 0.449 دلاری رسید و سپس عقب نشینی کرد و به زیر سطوح 0.42 دلاری رسید.

در حالی که چندین عامل روی ریپل تاثیر گذاشته است، SEC در جایگاه خوبی قرار دارد و به تلاش خود برای محافظت از اسناد و ایمیل‌های مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن در سال 2018 ادامه می‌دهد.

ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC، یکی از چهره های اصلی پرونده SEC علیه ریپل است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز به زودی پاسخ ریپل را می‌دهد

هفته گذشته، ریپل پاسخی به SEC در رابطه با اسناد سخنرانی ویلیام هینمن در سال 2018 و امتیاز وکیل-مشتری ارسال کرد.

پاسخی که به خوبی بیان شده بود، حمایت از قیمت ریپل را در هفته گذشته ایجاد کرد، اما به اندازه کافی برای نشان دادن پیروزی ریپل در آینده، قوی نبود.

یکی از نگرانی‌های سرمایه‌گذاران XRP این است که تیم دفاعی ریپل با حداقل شش پیشنهاد SEC که در مخالفت با درخواست اجباری ریپل در 10 اوت 2021 ثبت شده بود، مخالفت کرده است.

پس از درخواست اوت 2021، دادگاه در دو نوبت به نفع ریپل رای داد، و با این حال، SEC به مبارزه برای امتیاز وکیل-مشتری ادامه می دهد.

توالی فعلی پاسخ‌ها پس از صدور حکم دادگاه به نفع SEC است که به SEC اجازه می‌دهد خلاصه‌ای را در رابطه با ادعاهای امتیاز وکیل-مشتری SEC در مورد اسناد سخنرانی Hinman ارائه کند.

امروز، SEC قرار است به پاسخ ریپل پاسخ دهد و پس از آن دادگاه حکم صادر خواهد کرد. این حکم می تواند در کوتاه مدت برای پرونده و اقدام قیمت XRP بسیار مهم باشد.

پرایس اکشن ریپل

اندیکاتورهای تکنیکال

ریپل نیاز دارد تا از پیوت 0.4312 دلاری عبور کند تا سطح مقاومتی اول در 0.4454 دلار را آزمایش کند. ریپل به حمایت بقیه رمزارزها نیاز دارد تا به قله 0.4418 دلاری برسد.

در صورت ادامه افزایش قیمت، ریپل باید سطح دوم مقاومتی در 0.4538 دلار را آزمایش کند. سومین سطح مقاومتی در 0.4763 دلار قرار دارد.

عدم عبور از این پیوت 0.4312 دلاری، سطح حمایتی اول در 0.4229 دلار را وارد بازی می‌کند. برای جلوگیری از ادامه کاهش قیمت در طول روز، ریپل نباید به زیر 0.40 دلار بیاید. دومین سطح حمایتی مهم در 0.4086 دلار قرار دارد.

نمودار ساعتی قیمت ریپل

نمودار کندل استیک 4 ساعته و میانگین های متحرک نمایی سیگنال نزولی می‌دهند. در هنگام نگارش، ریپل در پایین میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.4515 دلار قرار دارد. امروز صبح، میانگین متحرک نمایی 50 روزه از 100 روزه عقب نشینی کرد. میانگین متحرک نمایی 100 روزه از 200 روزه عقب نشینی کرد که سیگنالی منفی برای ریپل است. عبور از میانگین متحرک نمایی 50 روزه باعث بازگشت قیمت به 0.50 دلار میشود. شرایط بازار ارزهای دیجیتال و احکام دادگاه ریپل و SEC در قیمت ریپل تاثیرگذار خواهد بود.

نمودار کندلی 4 ساعته

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین