خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز ، دلار صبح چهارشنبه در آسیا افزایش یافت. جهش‌های یک شبه یورو و پوند در معاملات اولیه، در کنار داده‌های شغلی قوی در بریتانیا و بهبود کلی در روحیه سرمایه‌گذاران، به لطف داده‌های مثبت خرده‌فروشی ایالات متحده و امیدواری به اینکه چین محدودیت‌های ناشی از کووید 19 را کاهش دهد، تقویت کرد.

شاخص دلار آمریکا که دلار آمریکا را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می‌کند، تا ساعت 1:22 بامداد به وقت شرقی (5:22 به وقت گرینویچ) با 0.07 درصد افزایش به 103.25 رسید.

جفت USD/JPY با 0.15% کاهش به 129.19 رسید.

جفت AUD/USD با 0.07% کاهش به 0.7024 رسید در حالی که جفت NZD/USD با 0.06% افزایش به 0.6365 رسید.

جفت USD/CNY با 0.16% افزایش به 6.7488 رسید در حالی که جفت GBP/USD با 0.03% کاهش به 1.2486 رسید.

کارول کنگ، استراتژیست ارزی بانک مشترک‌المنافع استرالیا، به رویترز گفت: پوند از گزارش مشاغل بسیار قوی دیروز افزایش یافت، و علاوه بر آن، بهبود جزئی در احساس ریسک گسترده‌تر در بازارهای مالی به دلیل برخی اخبار مثبت از چین در مورد قرنطینه‌ها ایجاد شده است.

شهر شانگهای چین روز سه‌شنبه به نقطه عطفی سه روزه متوالی و بدون هیچ مورد جدید کووید 19 در خارج از مناطق قرنطینه رسید و مقامات روشن‌ترین جدول زمانی شهر را تا به امروز برای خروج از قرنطینه تعیین کردند.

با انعکاس بهبود احساسات ریسک، سهام یک شبه جهش کردند و بازدهی معیار خزانه‌داری ایالات متحده روندی صعودی داشت و آخرین بار به مرز 2.9878% رسید. بازدهی بالاتر ایالات متحده همچنین به بهبود کوچک اخیر ین پایان داد، زیرا ارز ژاپن به نرخ‌های بالاتر ایالات متحده حساس است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز در یک رویداد وال استریت ژورنال در روز سه‌شنبه گفت که فدرال رزرو برای تشدید سیاست‌های پولی خود تا زمانی که نشانه‌های واضحی مبنی بر کندشدن تورم وجود داشته باشد، به فشار ادامه خواهد داد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین