خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از کوین تلگراف، روز دوشنبه، دو کوان، یکی از بنیان‌گذاران بلاک چین مشکل‌دارترا لونا، پس از ترکیبی از نوسانات قابل توجه بازار و نقص‌های طراحی پروتکل ذاتی که بخش عمده‌ای از ارزش بازار بلاک چین را از بین برد، یک برنامه تجدید نظر شده برای بازیابی اکوسیستم را اعلام کرد. همانطور که توسط کوان گفته شده است، آزمایشگاه Terraform در 18 مه یک پیشنهاد حاکمیتی جدید برای ایجاد بلاک چین Terra Luna به نام Terra (نام رمز: LUNA) ارائه خواهد کرد.

با این حال، چین یا زنجیره جدید به استیبل کوین ترا یواس‌دی متصل نخواهد شد. در همین حال، بلاکچین قدیمی Terra با UST به حیات خود ادامه خواهد داد و ترا کلاسیک نامیده می شود. بر اساس طرح Kwon، در صورت تصویب، بلاک چین جدید LUNA در 27 مه( 6 خرداد 1401) فعال خواهد شد.

بر اساس این پیشنهاد، توکن‌های جدید لونا به دارندگان LUNC، دارندگان UST و توسعه‌دهندگان ضروری بلاک چین Terra Classic ارسال می‌شوند. علاوه بر این، کیف پول Terraform Labs با آدرس terra1dp0taj85ruc299rkdvzp4z5pfg6z6swaed74e6  از لیست سفید برای airdrop حذف خواهد شد، در نتیجه Terra به یک زنجیره کاملاً متعلق به جامعه تبدیل خواهد شد. سقف عرضه پیشنهادی LUNC به 1 میلیارد می‌رسد که 25 درصد آن به استخر جامعه، 5 درصد به توسعه‌دهندگان ضروری و 70 درصد به دارندگان LUNC و UST در عکس‌های فوری مختلف از رویدادها در ماه مه، مشروط به شرایط واگذاری اختصاص دارد.

اوایل امروز، گارد بنیاد لونا، بانی اکوسیستم، فاش کرد که بخش عظیمی از ذخایر ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین خود را در تلاش برای دفاع از پیوند UST در طول فروش بازار مصرف کرده است. در نتیجه، بعید است که اکوسیستم Terra بتواند خود را بدون کمک سرمایه خارجی نجات دهد. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل Binance، گفت که او از جامعه Terra حمایت خواهد کرد اما مایل است شفافیت بیشتری را از سوی نهاد در مورد رویدادهای اخیر ببیند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین