خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز ، نقره براساس بهبودی از پایین‌ترین سطح دو ساله خود، هفته گذشته را لمس کرد و برای سومین روز متوالی در روز سه‌شنبه کششی مثبت را به دست آورد. در واقع پس از گذشت روزهای سخت برای نقره، این به منزله‌ی نقطه عطفی در روند حرکتی فلز گرانبها بود. این شتاب قیمت‌های نقدی را به بالاترین حد چهار روزه نزدیک کرد، در حدود 21.85 دلار در نیمه اول جلسه اروپا، هرچند که پس‌اندازی نداشت.

صعود روزانه در نزدیکی سطح 50% فیبوناچی اصلاحی 23.24 تا 20.46 دلار متوقف شد و باید به عنوان یک نقطه محوری برای معامله‌گران روزانه عمل کند. با این حال، هر حرکت صعودی بعدی احتمالاً با مقاومت سخت نزدیک به مرز 22.00 دلار مواجه خواهد شد که نشان‌دهنده‌ی انتهای بالای یک کانال صعودی است.

با توجه به کاهش شدید اخیر، کانال روند فوق‌الذکر تشکیل یک الگوی پرچم نزولی را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، شاخص‌های فنی در نمودار روزانه همچنان در اعماق قلمرو منفی قرار دارند، و نشان می‌دهد که تلاش برای بازیابی خطر از بین‌رفتن سریع آن را دارد.

با این حال، شکست قانع‌کننده از مرز 22.00 دلار، چشم‌انداز نزولی را خنثی می‌کند و باعث شروع یک دوره جدید رالی کوتاه‌مدت می‌شود. XAG/USD ممکن است از 61.8% Fibo پیشی بگیرد. سطح، در اطراف منطقه 22.20 دلار و شتاب‌دادن به حرکت به مانع مربوطه بعدی در نزدیکی منطقه 22.55 دلار است.

در طرف مقابل، فیبو 38.2٪. سطح، در حدود منطقه 21.50 دلار، اکنون به نظر می‌رسد که از نزول فوری محافظت می‌کند. این به شدت با حمایت کانال روند صعودی، نزدیک به منطقه 21.35 دلار دنبال می‌شود، که اگر قاطعانه شکسته شود، سوگیری نزولی را مجدداً تأیید، و راه را برای ضررهای بیشتر هموار می‌کند.

نمودار نقره

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین