خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز  و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت لایت کوین در حوالی سطح حمایتی، بعد از یک فشار فروش از ATH در مه 2021 ( اردیبهشت 1400) قرار دارد. این مانع مذکور می‌تواند یک روند صعودی را تریگر کند تا سود خوبی به معامله گران کوتاه مدت بازار دهد.

قیمت لایت کوین و دورنمای صعودی

قیمت لایت کوین از بالاترین قیمت تاریخی در 413.5 دلار سقوط آزادی 86 درصدی را تجربه کرد و به 54.4 دلار رسید.این افت زننده بعد از از دست رفتن پگ یا پیوند لونا یو اس تی با دلار اتفاق افتاد. علیرغم این اتفاق، لایت‌کوین به نظر می‌رسد سطح حمایتی خود را در 64.6 دلار پیدا کرده است.

بعد از یک جهش سریع از این سطح، لایت‌کوین در حوالی 72.6 دلار قرار دارد و یک جهش سریع از آن انتظار می‌رود. سرمایه گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که لایت کوین مانع 82.3 دلاری را باز هم آزمایش کند، که آزمایش قدرت گاوها نیز محسوب می‌شود.

اگر خریداران بتوانند از این مانع مقاومتی عبور کنند، احتمال می‌رود که لایت کوین مانع 94.4 دلاری را باز هم آزمایش کند. این حرکت نشان دهنده جهش 30 درصدی از مانع مذکور خواهد بود. در بعضی حالات، لایت‌کوین می‌تواند بالاتر رود و سطح روانی 100 دلاری را ثبت کند.

نمودار قیمت لایت کوین

در حالی که همه شرایط برای لایت کوین صعودی به نظر می‌رسد، عدم بالا رفتن قیمت می‌تواند کنترل را به دست فروشندگان بگذارد. این اتفاق می‌تواند با بسته شدن کندل روزانه در پایین 64.6 دلار همراه شود و سناریوی صعودی را باطل کرده و کف های بیشتری ایجاد کند. در این حالت، لایت‌کوین می‌تواند 63 درصد کاهش یابد و کف رنج 24.0 دلاری را آزمایش کند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین