خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اینوستینگ، دو کوان پیشنهاد جامعه لونا را تأیید کرد که ظرفیت مینت یا ضرب را در تلاش برای "همگام سازی سریع ترا یو اس دی با دلار" افزایش می دهد.

توکن حاکمیتی و سهام ترا لونا به شدت سقوط کرده است و در 24 ساعت گذشته بیش از 96 درصد از ارزشش را دست داده است و به زیر 1 دلار رسیده است. این کاهش شدید پس از آن رخ داد که استیبل کوین الگوریتمی اکوسیستم UST پس از لطمه خورد بابت فشار فروش، پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد.

در همین حال، دو کوان مدیر عامل ترا لونا، اخیراً از پیشنهاد جامعه حمایت کرده است که هدف آن کمک به بازگرداندن پیوند UST از طریق افزایش ظرفیت ضرب‌ یا مینتینگ اکوسیستم است.

ارزش بازار استیبل کوین ترا یو اس دی از لونا فراتر رفت

از 8 مه(18 اردیبهشت)، استیبل کوین الگوریتمی ترا یواس‌دی، که اخیراً از بایننس یو اس دی پیشی گرفته و به سومین استیبل کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده بود، ارزش دلاری خود را از دست داد.

در همان زمان، فروش گسترده در بازار باعث شد که ارزش بازار لونا به زیر سقف بازار ترا یواس‌دی بیاید، به این معنی که معامله گران قادر به بازخرید ترا یواس‌دی برای لونا نبودند و به طور بالقوه پایه و اساس کل مکانیسم ترا یواس‌دی را به خطر انداخت.

این اتفاق، نگرانی‌های بازار را تشدید کرد و منجر به از دست رفتن پیوند ترا یواس‌دی شد. پروتکل انکر، که در آن بیش از 67٪ از توکن های ترا یو اس دی قفل شده بودند، شروع به برداشت‌های با حجم بالا کرد. طی دو روز گذشته، بیش از 8 میلیارد دلار آمریکا از پروتکل خارج شده است.

با برداشتن مستمر ترا یو اس دی توسط سرمایه گذاران و استخراج لونا، معامله‌گران و سفته بازان توانستند قیمت لونا را پایین بیاورند. لونا بیش از 96 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داده است و در حال حاضر در پایین 1 دلار معامله می شود که با بالاترین قیمت خود یعنی 119 دلار که در ماه گذشته ثبت شد، فاصله زیادی دارد.

دو کوان پیشنهادی را تأیید می کند که می تواند UST را نجات دهد

Do Kwon دیروز در توییتر آمد و پیشنهاد کرد چگونه می توان استیبل کوین الگوریتمی UST را نجات داد. وی خاطرنشان کرد که  سوآپ روی زنجیره  40 درصد افزایش یافته است و قیمت لونا به طور چشمگیری کاهش یافته است زیرا مکانیسم تثبیت قیمت تلاش می کند تمام فشار فروش را جذب کند.

او پیشنهادی را مطرح کرد که ظرفیت ضرب کردن را در تلاش برای "جذب سریعتر UST" افزایش می دهد. این پیشنهاد که در حال حاضر در حال رای گیری است، افزایش BasePool از 50 متر به 100 متر SDR و کاهش PoolRecoveryBlock از 36 به 18 بلوک را مطرح می کند که ظرفیت ضرب را از 293 میلیون دلار به حدود 1200 میلیون دلار افزایش می دهد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین