خبر
 

معدن طلای Inez

-موقعيت

معدن Inez در 25 کيلومتري شرق Kadoma در جنوب گنايس هاي گرانيتي، کمربند گرينستون Chiqatu (Hartley) واقع شده است. 
بيش از 100 سال پيش، بر روي تعداد زيادي از معادن طلاي کوچک در منطقه کار شده بود.  در ماه دسامبر 1993، Afgold امتياز فعاليت برروي معدن و بهره برداري از کارخانه اين معدن را بدست آورد. 

- زمين شناسي
در معدن Inez، توده ماده معدني اصلي در طول مرز آمفيبولي کمرپايين برش خورده قرار گرفته است، ريف اصلي منطقه جوانتر،لايه اي و داراي لايه هاي کوارتز درون کمربالا، از جنس کوارتزبوده و با پهناي 2 تا 12 متردرون ماده معدني نفوذ کرده است. کاني زايي کمرپايين شامل استوک ورک هايي با پهناي 1 تا 2 متر که درون سنگ کربنات- کوارتز- فوشيت تشکيل شده اند و بوسيله رگه هايي از کوارتز خاکستري قطع شده و داراي ذرات کوارتز درشت، استيبنيت و پيريت مي باشد. 

- معدنکاري
کمپلکس معادن Inez شامل معدن قديمي اوليه که اصلي ناميده ميشود، معدن Inez East که براي آخرين بار در دهه 40 ميلادي معدنکاري شده، مقطع Inez North که داراي 200000 تن ذخيره به علاوه باطله ها مي باشند. 
معدن Inez کانسنگ طلا را از مقطع شرقي اين معدن توليد مي نمايد. هنوز بر روي مقطع هاي اصلي و شمالي کار نشده است. 
کارخانه فرآوري معدن Inez داراي ظرفيت روزانه 250 تن که از اين مقدار فقط 30 تن آن مورد استفاده قرار مي گيرد. 
کارخانه اين معدن براي توليد 100 تن در روز از معدن شرقي، 50_60 تن از معدن شمالي و ماده معدني به ميزان متعادل کننده توليدات معدن از معدن اصلي، تجهيز شده است. 
قيمت پايين طلا و فقدان منابع پولي توسعه معدن زيرزميني را محدود کرده و به دنبال آن ميزان کانسنگ مورد استفاده را کاهش مي دهند. در کارخانه معدن، فرآوري از کانسنگ عيار پايين انجام مي شود. سرمايه گذاري نياز به توسعه کانسنگ قابل معدنکاري دارد. 
ميزان ذخيره طلا 725,000 تن شامل بيش از 200,000 انس طلا تخمين زده ميشود. کارخانه هاي فرآوري موجود توانايي توليد بيش از 1000 انس طلا در ماه را دارا مي باشند. 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین