خبر
 

معدن طلای HARTEBEESTFONTEIN

 

- موقعيت

اين معدن جزو معادن North West به شمار ميرود و در منطقهKlerksdorp ايالت North West آفريقاي جنوبي و در 150 کيلومتري ژوهانسبورگ واقع شده است.

معدن طلاي HARTEBEESTFONTEIN تحت مالکيت شرکتDurban Roodepoort Deep اداره ميشود.  

- زمين شناسي

زون گسله در منطقه به صورت نرمال بوده و داراي ضخامت 6-8 متر و شيب 60 تا 85 درجه به صورت الگوي زيگزاگي است. 

کاني زايي در چندين محل ايجاد شده است. شيب سطح زمين بوسيله خرده هايي از کوارتز که سنگ ميزبان منطقه است، پوشيده شده است. تصاوير SEM توده هاي پودري و خردشده سنگ هاي منطقه که بسيار گسترده هستند، را نشان ميدهد. 

گسل Bosman داراي موقعيت منحصر به فردي براي آناليز ساختاري دروني است، کل ميزان ذخيره اين معدن معادل 2/0 ميليون انس بوده که به علت ممنوعيت ستون هاي باقيمانده غيراقتصادي کوچک و تهي سازي ذخاير، به اواخر خود نزديک ميشود. 

زلزله اي با قدرت 7/3 ريشتر در اکتبر 1997 در سنگ هاي کوارتزيتي گسله نشده در فاصله 80 متري از سطح زمين اتفاق مي افتد. نقشه منطقه با وجود زون گسله در عمق 1950 متري و يافته هاي موجود در منطقه ترسيم شد. 

- معدنکاري

ميزان توليدات اين معدن 922000 انس در سال است.   ظرفيت فرآوري کارخانه Knights The Knights با اضافه کردن دو آسياب افزايش يافت و قادر خواهد بود تا فرآوري از تونل قائم 7 معدن Hartebeestfontein را انجام دهد. سودبخشي معدن پايين است، اما نصب دستگاه افزايش ظرفيت آسياب، باعث افزايش ظرفيت کارخانه به 15 % بيشتر معادل با 25 کيلوگرم طلا شده است. نکته قابل توجه در اين معدن استخراج ذخاير اضافي بوده که باعث افزايش عمر بهره برداري ها در معدن گرديده است. 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین