خبر
 

سنگ‌هايي چشم‌نواز براي همه

بتول رضايي طراح جواهرات و زيورآلات است. طراحي‌هاي زيباي اين هنرمند براساس ويژگي‌هاي طبي سنگ‌هاي موجود در طبيعت انجام مي‌شود.او در نمايشگاه‌هاي متعددي شركت كرده است، دل‌مان نيامد كارهاي جديدش را به شما نشان ندهيم. اين گزارش، گزارشي است از طراحي‌هاي زيورآلات او كه با استفاده از سنگ‌هاي درماني انجام شده است و مطمئنا دل دختر خانم‌ها را خواهد برد!






 

فيروزه و چشم ببر به همراه پروانه‌هايي با روكش آب طلا. مي‌گويند چشم ببر براي تقويت بينايي و اعتماد‌به‌نفس مفيد است. 
 




 

 اين مجموعه زيبا از توپ‌هاي ميناكاري شده تهيه شده‌اند و جزو كارهاي محبوب و متفاوت هستند، به‌خصوص براي آن‌هايي كه سادگي و تفاوت را مي‌پسندند. زنجير اين كار از استيل مرغوب تهيه شده است.
 




 

فيروزه از سنگ‌هاي بسيار محبوب ايـــراني‌هاست؛  سنگي كه به قول اين هنرمند ضد‌چشم‌نظر است و نيروي منفي چشم را دفع مي‌كند. اين دستبند ساده اما بسيار گيراست.  رنگ فيروزه‌اي به زيبايي در كنار نقره نشسته. در يك كلمه زيورآلاتي همه‌جا پوش!
 




 

يك مدل بي‌نظير و متفاوت براي سخت‌پسندها. كريستال اين كار اين مدل را تبديل به يك مدل محبوب كرده است. اين مدل براي تمام سنين مناسب و بهتر است در مهماني‌هاي رسمي از آن استفاده كنيد. 
 




 

اين گردنبند مرجان قرمز براي دختر خانم‌هايي كه كم‌كم دوست دارند مستقل شوند و كمي ظاهر بزرگ‌ترها را پيدا كنند، بسيار مناسب است. اين كار را هم مي‌توانند با رنگ مشكي لباس‌شان همراهش كنند و هم رنگ سفيد. 
 




 

يك صدف زيباي تراش خورده به شكل گل و تركيب آن با مرواريدهاي زيبا؛ اين تركيب مطمئنا باب دل همه دختر كوچولوهاي خوش‌سليقه است. مي‌گويند مرواريد، محافظ دارنده آن است.
 




 

نشستن رنگ طلايي زنجير در كنار رنگ سبز، نوعي گيرايي خاص به اين كار داده است. اين گردنبند با لباس‌هاي آجري خوب هماهنگ مي‌شود و در كنار رنگ‌هايي كه تم زرد دارند به‌خوبي خودش را نشان مي‌دهد. زنجير بيشتر اين كارها روكش آب طلا دارند. 
 




 

در حقيقت سنگ‌هاي به كار رفته در اين دستبند و گوشواره‌ها از جنس دلربا نيستند اما دل را مي‌ربايند! 
 




 

آمي‌تيس، سنگ سلسله اعصاب است و مرواريد هم براي رفع غصه مفيد است. احتمالا اين تركيب براي بچه‌هايي مناسب است كه شيطنت از سر و روي‌شان مي‌بارد. سنگ سلسله اعصابش هم به درد مادرها مي‌خورد!
 




 

صدفي با برش زيباي كبوتر، رز كوارتز و گوي‌هاي قرمز ميناكاري شده براي نوجوان‌هايي با روحيه‌هاي پرشور جالب خواهد بود.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین