خبر
 

سنگ‌هایی چشم‌نواز برای همه دختران

بتول رضایی طراح جواهرات و زیورآلات است. طراحی‌های زیبای این هنرمند براساس ویژگی‌های طبی سنگ‌های موجود در طبیعت انجام می‌شود.او در نمایشگاه‌های متعددی شركت كرده است، دل‌مان نیامد كارهای جدیدش را به شما نشان ندهیم. این گزارش، گزارشی است از طراحی‌های زیورآلات او كه با استفاده از سنگ‌های درمانی انجام شده است و مطمئنا دل دختر خانم‌ها را خواهد برد!






 

فیروزه و چشم ببر به همراه پروانه‌هایی با روكش آب طلا. می‌گویند چشم ببر برای تقویت بینایی و اعتماد‌به‌نفس مفید است. 
 




 

 این مجموعه زیبا از توپ‌های میناكاری شده تهیه شده‌اند و جزو كارهای محبوب و متفاوت هستند، به‌خصوص برای آن‌هایی كه سادگی و تفاوت را می‌پسندند. زنجیر این كار از استیل مرغوب تهیه شده است.
 




 

فیروزه از سنگ‌های بسیار محبوب ایـــرانی‌هاست؛  سنگی كه به قول این هنرمند ضد‌چشم‌نظر است و نیروی منفی چشم را دفع می‌كند. این دستبند ساده اما بسیار گیراست.  رنگ فیروزه‌ای به زیبایی در كنار نقره نشسته. در یك كلمه زیورآلاتی همه‌جا پوش!
 




 

یك مدل بی‌نظیر و متفاوت برای سخت‌پسندها. كریستال این كار این مدل را تبدیل به یك مدل محبوب كرده است. این مدل برای تمام سنین مناسب و بهتر است در مهمانی‌های رسمی از آن استفاده كنید. 
 




 

این گردنبند مرجان قرمز برای دختر خانم‌هایی كه كم‌كم دوست دارند مستقل شوند و كمی ظاهر بزرگ‌ترها را پیدا كنند، بسیار مناسب است. این كار را هم می‌توانند با رنگ مشكی لباس‌شان همراهش كنند و هم رنگ سفید. 
 




 

یك صدف زیبای تراش خورده به شكل گل و تركیب آن با مرواریدهای زیبا؛ این تركیب مطمئنا باب دل همه دختر كوچولوهای خوش‌سلیقه است. می‌گویند مروارید، محافظ دارنده آن است.
 




 

نشستن رنگ طلایی زنجیر در كنار رنگ سبز، نوعی گیرایی خاص به این كار داده است. این گردنبند با لباس‌های آجری خوب هماهنگ می‌شود و در كنار رنگ‌هایی كه تم زرد دارند به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد. زنجیر بیشتر این كارها روكش آب طلا دارند.
 




 

در حقیقت سنگ‌های به كار رفته در این دستبند و گوشواره‌ها از جنس دلربا نیستند اما دل را می‌ربایند! 
 




 

آمی‌تیس، سنگ سلسله اعصاب است و مروارید هم برای رفع غصه مفید است. احتمالا این تركیب برای بچه‌هایی مناسب است كه شیطنت از سر و روی‌شان می‌بارد. سنگ سلسله اعصابش هم به درد مادرها می‌خورد!
 




 

صدفی با برش زیبای كبوتر، رز كوارتز و گوی‌های قرمز میناكاری شده برای نوجوان‌هایی با روحیه‌های پرشور جالب خواهد بود. 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین