خبر
 

سنگهای شفابخش - خاصيت درمانى سنگ ها

شفابخشى سنگ ها به چه علتى است؟
كانى ها و سنگ هاى باارزش به علت ساختار اتمى كامل و انرژى بسيارى كه دارند و نورهاى ناب رنگى و درخشان كه از خود مى تابانند در كنار دانش پزشكى، بدون خطرآفرينى مى توانند اثرهاى مثبتى بر جاى بگذارند. ولى اين حرف دليل بر اين نيست كه سنگ ها به تنهايى معجزه مى كنند، بلكه اين سنگ ها همراه و در كنار درمان هاى پزشكى تأثيرات مفيدى را بر بيمارى ها دارند.
- تغييراتى كه در بدن به وجود مى آيد به نظر شما به چه دليلى است؟
ارتعاشات متغير در حوزه بدن تعادل جسم و جان را به هم مى ريزد و اين ناهماهنگى است كه باعث بيمارى مى شود. در اين زمان است كه مى توان با كمك گرفتن از ارتعاشات كانى ها و سنگ هاى باارزش،  اين ناهنجارى هاى به وجود آمده را كنترل كرد و هماهنگى لازم را در جسم و جان دوباره ايجاد كرد.
- در چه سنى مى توان از اين درمان استفاده كرد؟
درمان با سنگ هاى شفابخش و باارزش براى زن و مرد و كودك نيز در هر سنى مناسب است به شرطی که اين كار با آگاهى و دانش لازم انجام شود.
 - چه كشورهايى در اين زمينه يعنى خاصيت درمانى سنگ ها كار كرده و از اين علم استفاده كرده اند؟
قبل از پاسخ به اين سؤال به نظرم بهتر است ببينيم سنگ ها در ابتدا چگونه و كجا و در چه زمانى به صورت هاى گوناگون استفاده مى شده اند. در گذشته هاى دور كه مربوط به دوران پارينه سنگى يا عصر حجر مى شود، ابتدا بشر از سنگ به عنوان ابزار استفاده مى كرد. در آنجا بود كه آموخت سختى سنگ ها مى تواند حيوانات را كه زندگى او را تهديد مى كنند، از بين ببرد. همانجا بود كه آموخت با ساييدن سنگ ها جرقه و آتش هم توليد مى شود.
 اين ابتدايى ترين آشنايى بشر با سنگ بود. بعد از اين مراحل بود كه حس زيبايى پرستى به انسان شوق استفاده از سنگ هاى رنگى مختلف را براى آراستن دست و گردن داد.
 باستان شناسان در بسيارى از مناطق كهن از جمله ايران در كاوش هاى خودشان آثار زيادى را كه مبين آشنايى و استفاده ساكنان مناطق باستانى و ايران از اين سنگ ها بوده به دست آورده اند. گيوشمن ضمن اكتشافات خودش از تپه سيلك در كاشان به تعدادى گردنبند با مهره هايى از عقيق، لاجورد، يشم، سنگ شيشه، مرجان، صدف و... برخورد كرد. اين اشيا مربوط به هزاره هاى سوم پيش از ميلاد و حتى شايد قبل از آن باشد. در منطقه شوش كنونى كه متعلق به دوره ايلامى و هزاره سوم و چهارم پيش از ميلاد است، تعدادى تنديس يافت شد. همه اين موارد نشان مى دهد كه مردم با تراش سنگ آشنا بوده اند.
- در تخت جمشيد هم آثارى كه به دست آمده حكايت از همين آشنايى مى كند؟
بله! در تخت جمشيد سنگ هايى از جمله مرجان قرمز، فيروزه، عقيق و... به دست آمده كه به شكل سرويس شير، انسان يا انگشترهايى با نگين عقيق كه روى آنها نقش پادشاهان در حال جدال با حيوانات اساطيرى است.
اين هنرها همه مربوط به هزاره اول پيش از ميلاد است. افسانه ها و روايات گوناگونى هم درباره سنگ هاى باارزش نقل شده است. مثل اينكه كاهنان از سنگ هاى باارزش براى تبرك استفاده مى كرده اند يا اينكه جادوگران براى طلسم اين سنگ ها را به كار مى بردند.
- در چه كشورهايى از گذشته هاى دور از اين خاصيت درمانى سنگ ها استفاده مى شده است؟
آتلانتيسى ها مى دانستند كه براى درمان بيمارى ها چگونه از اين كانى هاى باارزش استفاده كنند. در چين از كوبيدن و پودر جواهرات براى مداواى بيماران سود مى بردند. در قرن هشتم ميلادى شخصى به نام «سن هيلدنبژان» با كمك اين سنگ ها بيماران خود را درمان مى كرد. اين نشانه آن است كه در گذشته و در مناطق مختلف انسان ها از سنگ ها علاوه بر استفاده آن به عنوان ابزارهاى گوناگون و زينت و در مراسم مذهبى از جنبه درمانى آن هم سود برده اند.
اگر به هر نوع اعتيادى مبتلا شده ايد و مایل به ترک آن هستید.
- عقیق سیاه (انیکس): از آنجا كه در شش هزار سال پيش هم اعتياد به الكل و آبجو وجود داشته است كاهنان مصرى استفاده از اين سنگ را به معتادان توصيه مى كردند ، سنگ «انیکس» بيش از ساير درمان هاى ضداعتياد به ياريتان مى آيد. اين سنگ با بالا بردن خودباورى و اعتماد به نفس موجب درمان اعتياد مى شده است.
اگرمشکلات زناشوئی دارید.
ياقوت‌ سرخ‌: اگرمشکلات زناشوئی دارید به گردن آويختن ياقوت قرمز، پيوندهاى زناشويى را محكمتر مى كند.
اگرازچاقی رنج می برید وتمایل به لاغرشدن دارید.
سیترین: از سیترین استفاده کنید زیرا سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد.
اگرمرتب دلشوره هستید و برای هر چیز نگران می شوید.
عقیق سلیمانی، کوارتزصورتی(رزکوارتز): این دو سنگ موجب تقویت قلب شما می گردند.
اگربدخواب هستید یا مدام کابوس می بینید.
آمتیست و زبرجد: این دو سنگ ضد اضطراب و کابوس استوخواب شیرینی را به دنبال دارد.
اگر ازحافظه خوبی برخوردارنیستید و مطالب را نمی توانید به خاطر بسپارید.
هماتیت:  استفاده از هماتیت فرایند منطقی ذهنتان را بالامی برد.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین