خبر
 

قدرت و كيفيت‌هاي كريستال

كريستال كوارتز شفاف، كه به‌نام كريستال كوهي يا كوارتز بلورين(بي‌رنگ) نيز خوانده مي‌شود، يكي از مقدسترين سنگ‌ها است.
كريستال كوآرتز، عصارة صخره‌ها و بالاترين تجلي از قلمرو معدني‌هاست. كريستال كوارتز را در كوه‌ها و صخره‌ها مي‌يابند. گاهي شفاف‌تر و روشن‌تر از آب است و از وراء آن مي‌توانيم اشياء را به‌همان روشي كه از وراء آيينه مي‌بينيم مشاهده كنيم. كريستال كوارتز، نور را مي‌گيرد و به‌صورت قوس و قزح زيبايي منعكس مي‌كند. كريستال كوارتز، سمبولي از انرژي مششع مربوط به نور سفيد است.
اگر كريستال كوارتز داريد، در كنارتان بگذاريد، آن را نگاه و احساس كنيد، وقتي اين مقاله را مي‌خوانيد، بگذاريد تا ارتباطي بين شما و آن برقرار شود.
كريستال كوارتز، سمبل، بيانگر و آيينه‌اي از روح ما است. كريستال كوارتز، نماينگر تلاش ما براي رسيدن به شفافيت است. پاية كريستال، معمولا متراكم و كدر است و به‌تدريج بر اثر تلاش زياد، كريستال رشد مي‌كند، شفاف‌تر مي‌شود.
ما نيز مي‌كوشيم تا هدف‌هايمان را روشن كنيم و به‌دنبال تلاش‌هايمان هستيم. قدرت كريستال كوارتز، مديون ساختمان آن، رشد آن و كشش آن از عمق زمين، به‌سوي نور است. تاج كريستال كوارتز مانند مخروطي است و نمايانگر نيروي مثلثي است كه هر چه راس كريستال كوارتز، تيزتر باشد، نيروي درمان‌كنندة آن كاملتر است و از اين راس به‌عنوان اشعة ليزري استفاده مي‌شود. به‌اين منظور سه‌وجه بايستي لمس شوند.
كريستال كوارتز، به‌عنوان كاتاليزور يا هادي انرژي عمل مي‌كند.
كريستال كوارتز به‌عنوان دريافت‌كننده و منتقل كننده عمل مي‌كند. 
كريستال كوارتز، به‌عنوان دوست محافظت كننده‌اي است كه ”ارا“ي فرد را متعادل و هم‌آهنگ مي‌سازد و موجب ايجاد تعادل مي‌شود. كريستال‌ها خود را با ارتعاشات انساني هم‌آهنگ مي‌سازند، زيرا ميل نزديكي با روح بدن نگه‌داشته مي‌شود، اتصال‌هاي روحي با فرد را ايجاد مي‌كنند. كريستال‌هاي خود را بشوييد و تميز نگه‌داريد، تا كريستال نيز شما را از امواج منفي خارجي محافظت نمايد.

نحوه استفاده از كريستال كوارتز
موارد استفاده كريستال كوارتز شفاف، نامحدود است. از كريستال كوارتز در زمينه‌هاي درماني، علمي و صنعتي استفاده مي‌شود. در اعصار باستان، در اتلانتيس و لموريا، از كريستال كوارتز به‌عنوان ابزار بسيار اختصاصي و پيشرفته‌اي استفاده مي‌شده‌است و اين به‌جهت خلوص پرتو نوري و قدرت انتقال ماوراء صوت كريستال كوارتز بوده‌است. اين ويژگي‌ها را مي‌توان با دنياي الكترونيك و صنايع عصر حاضر مقايسه نمود.
در مصر باستان از كريستال كوارتز در ساختمان اهرام استفاده مي‌شده‌است تا قدرت نور را به خود جلب نمايد. مصري‌ها به اهميت شكل و ساختمان مثلثي شكل كريستال كوارتز، كاملا واقف بوده‌اند. در اروپا و در طي جنگ جهاني، از كريستال كوارتز، به‌عنوان وسايل تقويت صوت استفاده مي‌شده‌است. در مواردي‌كه خطوط ارتباطي لطمه مي‌ديده يا بريده مي‌شده‌اند، كريستال‌ها را در كنار سيم‌هاي ارتباطي قرار مي‌داده‌اند تا ارتباط برقرار شود. براي سرخ‌پوستان امريكايي، كريستال كوارتز به‌عنوان مقدس‌ترين سنگ، بوده و هست و كريستال كوارتز را بيانگر روشنايي در زمين مي‌دانند. در برخي از قبايي سرخ‌پوستي، ناف نوزاد را با كريستال كوارتز مي‌برند، زيرا معتقدند كه به‌ اين وسيله از لحظة تولد، ارتباطي بين كودك، با زمين و نور آغاز مي‌شود. سرخ پوستان، از كريستال كوارتز در طي مراسم ويژه در منازل استفاده مي‌كنند و اين سنگ را همراه با مرده دفن مي‌كنند.
در بين تبتي‌ها نيز كريستال كوارتز به‌طور مشابه و با احترام زيادي استفاده مي‌شود. سرخ‌پوستان و تبتي‌ها به مقدس بودن خاك و سنگ‌ها و قدرت موجود در عوامل، معتقد بوده‌اند. بدين جهت سرخ‌پوستان امريكايي و بودايي‌هاي تبتي، غالبا كريستال كوارتز را به‌منظور محافظت و ايجاد روشنايي، برروي بدن خويش حمل مي‌كنند. سرخ‌پوستان امريكايي، كيسة كوچكي را به‌دور گردن خود آويزان مي‌كنند و در اين كيسه، يك كريستال كوارتز، شايد يك فيروزه و يا مرجان، علف و هر چيزي كه به اعتقاد آنها قدرت دارد، موجود است.
تبتي‌ها، كيسة كوچكي را به‌اطراف كمر يا پاي خود مي‌بندند و در اين كيسه، يك كريستال كوارتز، ساير سنگ‌هاي مقدس و كاغذ لوله شدة كوچكي كه حاوي نوشتة يك دعا موجود است.
كريستال كوارتز، خود يك زمينة جبري از نور و انرژي است و مي‌تواند به‌عنوان يك محافظ ضوتي در مقابل منفي‌ها به‌كار رود. اين خصوصيت در تمام اندازه‌هاي كريستال موجود است، از جمله در كريستال‌هاي كوچكي كه افراد با خود حمل مي‌كنند يا به‌خود مي‌آويزند، نيز يافت مي‌شود.
عبور يون‌ها از وراء ساختمان مولكولي، موجب مي‌شود تا كريستال‌ها به‌عنوان كمك باارزشي در تميز كردن و خنثي كردن شرايط منفي در”ارا“ي افراد هر سني استفاده شود.
از كريستال‌ها براي تميز كردن فضاهاي بزرگ، نظير خانه، محل كار و غيره استفاده مي‌شود. از كريستال كوارتز، به‌عنوان درمان‌كنندة شخصي براي درمان جسم نيز به‌عنوان آرام‌كننده و تغيير دهندة روح، استفاده مي‌شود. كريستال كوارتز، به بهبود حس ششم كمك مي‌كند. با قراردادن كريستال كوارتز برروي بدن، گره‌هايي كه مانع از جريان انرژي مي‌شوند، بازمي‌گردند.
چگونه خود را به كمك كريستال كوارتز درمان كنيم؟
ماندالاي خود را با استفاده از سنگ‌ها تهيه كنيد.
براي آماده‌كردن ماندالاي خود، يك كريستال كوارتز، الماس يا زيركون را به‌عنوان نور سفيد، در وسط قراردهيد و اطراف آن سنگ مناسبي را براي هر يك از هفت طيف رنگي، به‌ترتيب زير قراردهيد:



طيف هاي رنگ و سنگ هاي مربوطه


براي طيف رنگي قرمز ياقوت كبودة، ياقوت تيره،يشم قرمز و . . .
براي طيف رنگي نارنجي كارنليين(عقيق قرمز)،اپال آتشين(يشم و عقيق آتشين)،يشم نارنجي
براي طيف رنگي زرد سيترين،توپاز(ياقوت زرد)،كهربا و. . .
براي طيف رنگي سبز مالاكيت،جيد،زمرد. . .
براي طيف رنگي آبي لپيس لازولي،سودالايت،سفير آبيو . . .
براي طيف رنگي نيلي آزورايت،سفير نيلي و . . .
براي طيف رنگي بنفش امتيست،فلورايت و . . .
 

 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین