خبر
 

مدیتیشن در حلقه ای از کریستال

 

برای این نوع مراقبه، باید حلقه ای از سنگ دور خود درست کنید. با این کار تغییرات روانی، ذهنی، فیزیکی و عاطفی را تجربه می کنید.

اندازه خاصی برای حلقه سنگی شما تعیین نشده است. مهم این است که درون حلقه احساس آرامش کنید. اگر احساس فشردگی می کنید باید دایره را بزرگ تر کنید و برعکس، اگر فکر می کنید نمی توانید انرژی سنگ ها را جذب کنید، باید دایره را کوچک تر کنید. اما همواره شهودتان را به کار گیرید. برای تعداد سنگ ها هم قانونی وجود ندارد.

اگر اتاقی دارید که می توانید حلقه را در آن بچینید و در همان حالت باقی بگذارید، بسیار خوش شانس اید، چون هر گاه نیاز به آرامش داشتید، می توانید درون حلقه بنشینید. نشستن در حلقه ای از کریستال در فضای باز زیر آفتاب گرم تابستان نیز بسیار انرژی بخش است.

الف) کریستال های پاک سازی شده را اطراف خود گرد آورید. کریستالی را انتخاب کنید و در طول مراقبه آن را در دست بگیرید.

ب) از شهودتان کمک بگیرید. سنگ ها را دورتان بچینید. برخی فقط دوست دارند از چهار کریستال در چهار جهت اصلی استفاده کنند. برخی نیز اعداد فرد هفت، نه یا یازده را می پسندند و برخی هم بیشتر.

پ) وقتی کریستال ها را چیدید، چهار زانو و آرام در مرکز دایره بنشینید. اگر در این وضعیت ناراحت هستید، می توانید روی صندلی بنشینید، ولی باید کف پاهایتان روی زمین باشد.

ت) سنگی را که انتخاب کرده اید، در دست بگیرید. چند نفس عمیق بکشید و همراه با آن عشق و آرامش را جایگزین تنش ها کنید.

ث) چشم هایتان را ببندید و تصور کنید که با انرژی شفابخش کریستال ها محاصره شده اید. عشق بی قید و شرط، خرد، آرامش و حمایت آن ها را حس کنید.

ج) آن قدر در دایره بمانید تا حس کنید که با انرژی کریستال ها هماهنگ شده اید. شاید چند دقیقه کافی باشد، ولی برای این کار معمولا زمانی حدود بیست تا سی دقیقه لازم است.

چ) وقتی حس کردید که زمان ترک دایره فرا رسیده است، مطمئن شوید که به زمین متصل هستید( کوارتز دودی، تورمالین سیاه، بوژیت، هماتیت، ابسیدین و عقیق سیاه برای این کار مناسب اند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین