خبر
 

سنگ های شفابخش برای زنان

ايزس بدون روبنده، نام يکي از الهه هاي مصري است که چهره اش را با پارچه قرمزي پوشيده بود و نماد جهالت و احساسات گرايي است که هميشه در ميان انسان و حقيقت قرار گرفته است. ايزس، روبنده خود را براي فرزانگان و خردمندان برمي دارد و اسرار جهان هستي را براي آنها آشکار مي کند. اين سفر دروني براي آنهايي که قادرند در برابر قدرت طوفاني آگاهي کامل تاب بياورند، بسيار مقدس و ارزشمند است.
 در اين سفر خيالي، سنگ هاي جواهر نقش شفا دهنده ايفا مي کنند. اين سنگ ها همچون اسرار دروني يک زن، به فرآيند پايين انداختن روبنده از چهره ايزس دروني کمک مي کنند و باعث مي شوند همه موانعي که بر سر راه شناخت خويشتن خود ايجاد کرده ايم از ميان برداريم. جواهرات شخص را مورد حمايت قرار مي دهند و به شفا و آرامش عميق و دروني زن کمک مي کنند.   زن ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودي خويش، مي توانند از سنگ ها استفاده کنند.  از جمله سنگ هاي جواهر شفابخش براي زنان مي توان به موارد زير اشاره کرد.
- لعل بنفش:
  لعل بنفش يا «سنگ شفادهنده»، بدبيني و منفي گرايي را از وجود فرد دور مي کند و به او صفا و پاکي مي بخشد. اين سنگ احساس حقارت و خود کم بيني را در فرد از بين مي برد و به او يک چشم انداز معنوي مي بخشد. آرامش و صبر را در شخص افزايش مي دهد و قلب را سبک مي کند.
- اشک سرخ پوست:  
اشک سرخ پوست يا «سنگ غم» کمک مي کند که اشک هاي شخص از چشمان او جاري شود و همه موانعي را که فرد را از تجربه غم و اندوه سنگين باز مي دارد، از ميان برمي دارد. اين سنگ همه عقده هاي فروخفته را بيدار مي کند و باعث سبک شدن روح مي شود. اين سنگ غم و اندوه شخص را از او مي گيرد و تغيير رنگ مي دهد و تيره مي شود.  
- کهربا:  
کهربا يا «سنگ آرامش دهنده» نوعي کريستال است که به اعصاب شخص آرامش مي بخشد. انرژي هاي منفي را از فرد دور مي کند و او را تشويق مي کند که زندگي را زياد سخت نگيرد. اين سنگ همچنين در طي مراقبت هاي بعد از عمل جراحي مي تواند آرامش دهنده هيجانات و عواطف باشد.
نکته:  بهتر است بيمار هنگام دريافت انرژي هاي شفابخش، در مکاني به دور از صداهاي متفرقه قرار داشته باشد، چرا که ارتعاشات صوت بسيار قوي بوده و باعث بر هم زدن ارتعاشات و مدارات و حتي انرژي هاي آزاد شده مي شود و از ورود اين نوع انرژي ها به مدارات مغناطيسي بدن انسان جلوگيري مي نما.

 

خاص زنان:

درمان چاقی ورزیم لاغری: سیترین

بیماریهای زنان: ياقوت‌ سرخ‌

آرامش خانمهای بارداروجنین: الماس

زایمان آسان: فيروزه

دردهای قاعدگی:کوارتزدودی،عقیق سرخ، یشم ، یاقوت کبود

افزایش شیرمادر: عقیق سفید

تحکیم پیوندهای زناشویی: ياقوت‌ سرخ‌

درمان دلشوره مادر: عقیق سلیمانی، کوارتزصورتی

افزایش باروری: زبرجد ، یشم

رشدجنین:عقیق خزه،عقیق نارنجی

یائسگی: الماس

پاکدامنی: یشم

 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین