خبر
 

گارنت سنگ ماه متولدین دی

واقع شدن زحل، سياره‌ي حاكم بر شما به همراه مريخ و پلوتو تا اوايل سال در بهترين آرايش، موجب مي‌شود بهترين نتايج براي كارهايي كه از قبل برنامه‌ريزي كرده‌ايد و كارهايي كه انتظار آن را نداريد برايتان فراهم شود و از پيشرفت‌هايتان بيشترين لذت را ببريد.

 

از بسياري جهات، امسال را مي‌توان سال شما ناميد. واقع شدن زحل، سياره‌ي حاكم بر شما به همراه مريخ و پلوتو تا اوايل سال در بهترين آرايش، موجب مي‌شود بهترين نتايج براي كارهايي كه از قبل برنامه‌ريزي كرده‌ايد و كارهايي كه انتظار آن را نداريد برايتان فراهم شود و از پيشرفت‌هايتان بيشترين لذت را ببريد. از آنجايي كه آرايش مذكور علاوه بر اهداف، خوشي‌هاي زندگي‌تان را هم در برمي‌گيرد، به تعادلي دست مي‌يابيد كه در گذشته برايتان امكان‌پذير نبوده است. با اين‌حال در ابتدا موجب خشم شما مي‌شوند. ممكن است احساس كنيد درگير تغييرات، كارهاي جديد يا ارتباطاتي شده‌ايد كه برايتان جالب نيستند. 



زمام امور را از دست ندهيد زيرا به دليل دخالت ژوپيتر در اين اوضاع، ممكن است در ابتدا مسائل غيرجذاب و مضر به‌نظر برسند اما درنهايت لذت‌هاي جديدي را به زندگي‌تان مي‌آورند. اواسط سال به دنبال چالش‌هاي جديد مي‌گرديد، به آن دست مي‌يابيد اما امكان دارد غيرقابل تشخيص به‌نظر برسند زيرا در ابتدا به شكل ناآرامي و بي‌قراري ظاهر مي‌شوند. شما به يك برنامه‌ريزي نياز داريد و نمي‌دانيد چه چيز را دنبال كنيد. صبر داشته باشيد، كار راحتي نيست اما چنانچه صبر كنيد تا مريخ، سياره‌ي خودخواهي و ابتكار از 27 آبان تا 10دی در طالع شما قرار گيرد، به اين نتيجه مي‌رسيد كه كارهايتان پر ارزشند و با اين بخش از زندگي شما هماهنگي دارند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین