خبر
 

ساعت های لوکس با قیمت های عجیب

ساعت‌های جدید دیگر یک صفحه ساده با 3 عقربه نیستند این‌روزها آنقدر مدل‌های متفاوت و متنوع از ساعت‌ها وارد بازار شده‌اند که تنها یکی از کاربردهایشان نشان‌دادن زمان است،ساعت‌هایی با چندین موتور که شایسته‌ آقایانی خوش‌پوش موقر و آراسته هستند.

 

بورس اصلی ساعت های مچی در پاساژ قیطریه، واقع در بازار بزرگ تهران است که اولین و قدیمی ترین بورس شناخته شده ساعت در ایران محسوب می‌شود.بازارهای دیگری نیز همچون سرای چیت‌ساز و پاساژ طلا در حوالی بازار بزرگ، چند سالی است که به بورس فروش ساعت های مچی تبدیل شده است.

EDOX

ساعت رسمی مسابقات رالی جهانی

اگر می‌خواهید با یك ساعت فوق‌العاده لوکس آشنا شوید، بدون شک این مدل حسابی برایتان جالب خواهد بود؛ مشخصاتی همچون شماره های رنگی مشخص شده از فیبر کربن مشکی و نقره ای و برجستگی‌های نشانه‌گذاری شده، حس لمس کردن ساعت فوق‌العاده ارزشمند را به وجود می‌آورد. قطر 42 میلی‌متری این ساعت برای هر مچ دستی ایده‌آل است علاوه بر اینها خاصیت نفوذ‌ناپذیری آب تا عمق 100 متر، این ساعت را به یک همراه خوب و مقاوم در سفر، ورزش و حتی ورزش‌های آبی تبدیل می‌کند. جالب است بدانید ادوکس ساعت رسمی کلاس اول مسابقات قایق رانی دنیاست، همچنین ساعت رسمی برای مسابقات رالی جهانی هم به شمار مي‌رود.

Tokyo Flash

به درد ریاضیدان‌ها می‌خورد

خواندن چنین ساعتی متفاوت از ساعت‌هایی است که همیشه استفاده می‌کردید و اگر حوصله سر و کله زدن با اعداد و شکل‌ها را دارید سراغ آن بروید. حلقه نورانی آبی دور تا دور این ساعت قرار داده شده است که حلقه داخلی، ساعت را نشان می‌دهد و حلقه بیرونی نیز دقیقه را نشان می‌دهد. حلقه بیرونی به 13 قسمت تقسیم شده که 12 قسمت آن هر کدام 5 دقیقه را نشان می‌دهد، اگر زمان دقیقه ضریب 5 نباشد خرده دقیقه توسط قسمت سيزدهم که خود به 4 قسمت تقسیم شده مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال اگر ساعت در آن زمان دارای 48 دقیقه باشد قسمت نهم روشن شده و 3 قسمت از 4 قسمت، قسمت 13 نیز روشن می‌شود که در مجموع زمان 48 دقیقه را نشان خواهد داد.


Swatch

مانند گوشی‌های هوشمند با آن رفتار کنید

این مدل جدید سواچ در 6 رنگ مختلف مجهز به صفحه LCD لمسی است و 6 دستور مختلف را از طریق لمس صفحه دریافت می‌کند؛ یعنی تمام امکانات ساعت‌های دیجیتال از نمایش ساعت و تاریخ، پشتیبانی از چند ساعت برای نقاط مختلف جغرافیایی، کرنومتر و زنگ پشتیبانی می‌کند بدون آنکه نیاز باشد برای تنظیم و دسترسی به این امکانات از دکمه‌های فیزیکی استفاده کنید. البته نت نمایش ساعت بسیار عجیب است و برای عادت کردن به اعداد آن کمی زمان لازم خواهید داشت.

SEIKO Astron

باهوش‌تر ازآنچه تصور کنید

شرکت سیکو ساعتی تمام عیار را ساخته که به مشکلات بسیاری پاسخ داده است. طراحی آن به گونه‌ای است که ساعت به طور خودکار در هر منطقه از کره زمین با ساعت محلی تنظیم می‌شود و نیازی به تنظیم دستی وجود ندارد. این مدل اولین ساعتی است که با استفاده از سیستم GPS (سیستم موقعیت‌یاب جهانی) در هر نقطه از دنیا ساعت را به درستی تنظیم می‌کند. همچنین این ساعت هیچگاه خاموش نمی‌شود و خود را از طریق انرژی خوشیدی شارژ می‌کند، یعنی باتری لیتیومی‌ آن به یک مجموعه ۷ تایی سلول خورشیدی به شعاع 5/1 اینچ متصل است تا هیچگاه ساعت خاموش نشود.


ZIIIRO

زیبایی‌  منحصربه‌فرد

اگرهمیشه به‌دنبال چیزهای متفاوت با طراحی منحصربه‌فرد هستید، حتما این ساعت برایتان جالب است هرچند نحوه نمایش زمان در آن کمی متفاوت است، ولی در عین حال خواناست. حلقه داخلی، ساعت و حلقه بیرونی، دقیقه را نشان می‌دهد این ساعت با بند های متفاوت و در رنگ‌های مختلف تولید شده‌است.


Porsche

دو کاره بی‌نظیر

مهم‌ترین وجه تمایز این ساعت نسبت به دیگر ساعت‌ها استفاده از فضای داخلی ‌اش است؛ یعنی در دل خود یک قطب نما دارد پس نیمی از آن ساعت و نیمي ديگر آن قطب نماست. طراحی این ساعت مانند خودروهای پورشه بی نظیر است و با بلند کردن قسمت رویی، قطب نمای زیر ساعت نمایان می‌شود. ساعت ساده و 3عقربه‌ای آن ساخت سوئیس است و بدنه آن از جنس تیتانیوم مشکی با روکش کریستال ساخته شده است. در قسمت پایینی و درونی ساعت نیز یک قطب نمای مایع وجود دارد که با هر دو نیم کره شمالی و جنوبی کار می‌کند. قطب نما از قسمت پایین ساعت نیز قابل مشاهده است.


Guess

برای جوانان خوش‌‌پوش ایده‌آل است

این ساعت دارای یک طراحی کاملا اسپرت است و برای کسانی که به دنبال کارهای جدید و نوگرایانه هستند کاملا مناسب است. ساعت در 3 رنگ سفید، لاجوردی و نارنجی تولید شده ‌است و بند سیلیکونی نرمی دارد تا احساس خوشایندی را روی مچ دست به وجود بیاورد. ناگفته نماند که ضخامتی مجزا برای اضافه کردن انعطاف‌پذیری بند به آن اضافه شده است.

ساعت‌های سوئیسی از جمله گران‌ترین ساعت‌های موجود در بازار هستند، پس از آن ساعت های ساخت ژاپن در رتبه بعدی قرار داشته و کشورهای سنگاپور و تایوان نیز به ترتیب در رتبه های بعدی گران قیمت ترین ها قرار دارند.


حدود قیمت‌ها

ساعت مچی سوئیسی با مارک ورساچه و لونژین تا 25 میلیون تومان، رولکس 5 میلیون تا 15 میلیون تومان و امگا از 2 میلیون تومان به بالادر بازار وجود دارند. علت اصلی گرانی قیمت این ساعت‌ها به ظرافت در ساخت و به کار بردن طلا و انواع مختلف سنگ‌های گران‌قیمت و جواهرات در صفحه، عقربه و بند و قاب این ساعت‌ها مربوط می‌شود.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین