خبر
 

انواع مدل های گوشواره

گوشواره، زیور آلاتی است که اغلب توسط زنان و در کشورهای خارجی بعضاً برای مردها استفاده می شود. علی رغم مدل ها و سبک های مختلفی که برای گوشواره وجود دارد.مدل های معروفی که برای گوشواره مورد استفاده قرار می گیرد، در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

- گوشواره میخی:

گوشواره میخی، نوعی گوشواره می باشد که پین در پشت نرمه گوش قفل می گردد. این نوع گوشواره، یکی از محبوبترین نوع گوشواره در میان نسل جوان می باشد. این نوع گوشواره معمولاً کوچک می باشد و مستقیماً بر روی نرمه گوش قرار می گیرد.این گوشواره توسط یک پین، درون گوش رفته و محکم می گردد. بر روی این نوع گوشواره اصولاً از جواهرات استفاده می شود که محبوبترین آنها الماس، برلیان و مروارید می باشد که بسته به اندازه نگین زیبایی آن افزون تر می شود.

- گوشواره های آویزان:

این نوع گوشواره، گوشواره هایی را شامل می شود که از نرمه گوش آویزان می شود. این گوشواره از آنجایی که از گوش آویزان بوده، بسیار چشم نواز و فریبنده می باشد.بر روی این نوع گوشواره قرار گرفتن سنگ و جواهرات باعث درخشش و زیبایی منحصر ره فرد آن می شود.

- گوشواره های چنبری (حلقه ای) :

این نوع گوشواره به نوعی است که درون سوراخ گوش قرار می گیرد و به دور نرمه گوش چنبر (حلقه) می شود.در این نوع گوشواره معمولاً از طلا استفاده می شود و برای زیبایی بیشتر آن از الماس و سنگ های قیمتی بر روی آن می توان استفاده کرد.درهنگام خرید این نوع گوشواره باید به تیزی نوک گوشواره دقت کنید زیرا موقع نصب آن به نرمه گوش آسیب نرسد.

 
- گوشواره های کلیپسی:

این نوع گوشواره ترجیحاً به عنوان زیوری در مد به کار می رود. استفاده از این نوع گوشواره ها احتیاجی به سوراخ کردن گوش ندارد.این گوشواره ها زیبایی های خود را دارد اما توصیه ما به شما عزیزان این است که برای جواهرات گوشواره ای گران قیمت از این نوع گوشواره استفاده نکنید.5) گوشواره پیچی:این نوع گوشواره که مخلوطی از گوشواره میخی و آویزان می باشد، یکی از زیباترین سبک های گوشواره می باشد. این نوع گوشواره، یکی از امن ترین مدل های گوشواره می باشد که به لاله گوش پیچ و محکم می شود.

 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین