خبر

سیگنال رویترز به بازار سکه ایران /پیش بینی قیمت سکه امروز

سیگنال رویترز به بازار سکه ایران /پیش بینی قیمت سکه امروز

شب گذشته اخبار جدیدی به بازار پشت خطی سکه ارسال شد؛ همین امر موجب شد سطح احتیاط در بین معامله گران بیشتر شود و کمتر کسی خواهان خرید سکه در بازار شبانه باشد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی بازار سکه در روزهای اخیر حکایت از کاهش قیمت سکه امامی دارد. تحلیلگران اقتصادی باور دارند یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت سکه در روزهای گذشته انتشار اخبار مثبت در زمینه روابط خارجی و سیگنال های سیاسی بوده است. 

 سیگنال رویترز به بازار سکه ایران 

شب گذشته اخبار جدیدی به بازار پشت خطی ارسال شد؛ همین امر موجب شد سطح احتیاط در بین معامله گران بیشتر شود و کمتر کسی خواهان خرید سکه در بازار شبانه باشد.

دیشب خبرگزاری رویترز مدعی شد که آژانس اقدام به نصب دوربین در یک نقطه در اصفهان که در آن سانتریفیوژ ساخته می شد کرده است. 

آژانس بین المللی انرژی اتمی هم اعلام کرد بازارسان دیگر سوالی در خصوص ذرات اوارنیوم 84 درصدی در فردو ندارند و پرونده تحقیقاتی ذرات اورانیوم در مریوان بسته شد. 

نگاه سکه بازان به نرخ دلار

قیمت دلار هم دیشب رشد قابل توجهی را ثبت نکرد و همین امر باعث شده عده ای از سکه بازارن تصور کنند که نرخ سکه در روزجاری به مسیر نزولی دیروز ادامه خواهد داد. 

دیروز  قیمت سکه  مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را از دست داد. این یک علامت به خریداران بود که کاهشی‌ها دست بالاتر را در بازار دارند.

شکست یک مرز در بازار سکه 

به نظر می‌رسد عقب‌نشینی سکه از مرز مقاومتی و برگشت آن به مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باعث شده سکه‌بازان نسبت به احتمال صعود  قیمت سکه  دلسرد شوند . 

سکه به 29 میلیون تومان نزدیک شد 

عده‌ای از تحلیل‌گران باور دارند که  سکه امامی  در شرایط کنونی به لبه پرتگاه کانال ۲۹ میلیون تومان نزدیک شده و در صورتی که در روز جاری  قیمت دلار  دوباره تحت تاثیر اخبار سیاسی مثبت عقب‌نشینی کند، احتمال  ریزش سکه  به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

این دسته از معامله‌گران می‌گفتند اگر مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حفظ شود احتمال کامبک آن به مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم وجود دارد.

منبع:
پنجشنبه 11 خرداد 1402 ساعت 09:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین