خبر

جریان قدرتمند ریپل ادامه دارد!

جریان قدرتمند ریپل ادامه دارد!

ریپل طی چند روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اکنون، آمارهای مختلف از شبکه و بازار ریپل حاکی از تداوم این جریان صعودی قدرتمند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از نیوزبی‌تی‌سی، ریپل (XRP) بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است. این التکوین طی چند روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. افزایش قابل ملاحظه‌ی ریپل در یک هفته‌ی اخیر حیات و انرژی تازه‌ای را به بازار این التکوین بخشیده و باعث بالاتر رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال شده است.

جهش ناگهانی اخیر در قیمت ریپل را می‌توان با مجموعه‌ای از اندیکاتورهای صعودی بازار در ارتباط دانست؛ این اندیکاتورها باعث افزایش خوش‌بینی معامله‌گران و علاقه‌ی مجدد آن‌ها به این ارز دیجیتال شده است.

رشد قابل ملاحظه‌ی قیمت ریپل نشان‌دهنده‌ی یک تغییر بالقوه بنیادین در این ارز دیجیتال است؛ این مسئله باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد مسیر آینده‌ی ریپل در دنیای در حال تحول ارزهای دیجیتال شده است.

ولی افزایش قیمت تنها مسئله‌ای نیست که باعث افزایش شور و هیجان در اکوسیستم ریپل شده باشد؛ بلکه به تازگی میزان فعالیت شبکه‌‌ی ریپل نیز به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

بر اساس گزارش تازه‌ی موسسه‌ی تحلیل آن‌چین سانتیمنت، بلاک چین ریپل به تازگی شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد آدرس‌های فعال روزانه‌ی خود بوده است. در واقع، میزان فعالیت آدرس‌های ریپل به تازگی به سطوحی رسیده است که تنها یک بار تاکنون شاهد آن بوده‌ایم. اکنون بیش از 490,000 آدرس به طور فعال در این شبکه حضور دارند. آخرین باری که تعداد آدرس‌های فعال روزانه‌ی شبکه‌ی ریپل چنین افزایش قابل توجهی را تجربه کرده بود، قیمت آن به اندازه‌ی خیره‌کننده‌ی 45 درصد افزایش یافت.

به این ترتیب، افزایش قابل توجه قیمت ریپل و همچنین افزایش فعالیت‌های این شبکه باعث می‌شوند تحلیلگران و معامله‌گران پیش‌بینی‌هایی صعودی درباره‌ی قیمت این التکوین در آینده ارائه دهند. همچنین، با توجه به افزایش امیدواری‌ها نسبت به پیروزی شرکت ریپل در دادگاه علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گمانه‌زنی‌ها حاکی از تداوم جریان صعودی کنونی و رسیدن آن به سطوح قیمت بالاتر است. البته در این میان، ریپل مسلما دچار پولبک‌ و اصلاح قیمت نیز خواهد شد.

نمودار قیمت ریپل

بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب – ریپل با 1.06 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، با قیمت 0.5056 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی ریپل نیز اکنون با 67.44 درصد افزایش به رقم 2,264,222,879 دلار رسیده است.

همچنین، عملکرد درخشان ریپل باعث شده ارزش آن در برابر رهبران بازار کریپتو تقویت شود. به این ترتیب، ارزش ریپل در برابر بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب 3.80 و 3.05 درصد افزایش یافته است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 13:48
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین