خبر

بیت‌کوین و کاردانو در آستانه‌ی بریک‌اوت

بیت‌کوین و کاردانو در آستانه‌ی بریک‌اوت

یکی از تحلیلگران برجسته‌ی بازار کریپتو به نام دن گامباردلو در تازه‌ترین تحلیل خود از احساسات صعودی‌اش نسبت به بیت کوین و کاردانو خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، دن گامباردلو، تحلیلگر و معامله‌گر برجسته‌ی بازار ارزهای دیجیتال، در تازه‌ترین ویدئوی خود از احساسات صعودی‌اش نسبت به بیت کوین (BTC) و کاردانو (ADA) خبر داد و گفت، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای در برابر در هر دو ارز دیجیتال وجود دارند. به گفته‌ی دن گامباردلو، وی نه تنها به آینده‌ی قیمت بیت کوین و کاردانو، بلکه به اکوسیستم کلی کریپتو و تحولات آن خوش‌بین است.

وی در این ویدئو با تاکید بر تداوم حرکت صعودی بیت کوین، میانگین متحرک 50 روزه و خط روند بالایی الگوی مثلث متقارن را به عنوان سطوح مقاومت پیش روی آن معرفی کرد. این تحلیلگر به احتمال وقوع یک بریک‌اوت و صعود قیمت بیت کوین تا سطح 32 هزار دلار اشاره کرد. با وجود این، وی معتقد است امکان یک پولبک نیز در قیمت بیت کوین وجود دارد.

نمودار تکنیکال بیت کوین

همچنین، گامباردلو بر اهمیت میانگین متحرک 200 هفته‌ای به عنوان سطح حمایت کلیدی از قیمت بیت کوین تاکید کرد و آن را سطحی حیاتی دانست که معامله‌گران باید به دقت زیر نظر داشته باشند. از سویی دیگر، وی در مورد اهمیت خط میانگین متحرک 20 هفته‌ای و همگرایی آن با میانگین متحرک 50 هفته‌ای در نمودار کاردانو نیز صحبت کرد.

به گفته‌ی این تحلیلگر، قیمت کاردانو در حال تست این میانگین‌های متحرک است. همچنین، وی با اشاره به وجود واگرایی مثبت در نمودارهای کوتاه مدت کاردانو، از احتمال وقوع یک بریک‌اوت در قیمت این التکوین خبر داد.

نمودار تکنیکال کاردانو

به علاوه، این تحلیلگر درباره‌ی شکوفایی و پیشرفت‌ اکوسیستم‌های بیت کوین و کاردانو صحبت کرد. به اعتقاد وی، التکوین‌های مختلفی که روی بلاک چین کاردانو راه‌اندازی می‌شوند و همچنین، پیشرفت‌هایی که اکوسیستم بیت‌کوین در حوزه‌ی توکن‌های غیرمثلی (NFT) و توکن‌های BRC20 به دست آورده است، بیانگر رشد و توسعه قابل ملاحظه‌ای هستند که نه تنها باعث بهبود وضعیت این دو اکوسیستم می‌شوند، بلکه کل صنعت کریپتو را نیز به جلو می‌رانند. گامباردلو ضمن اشاره به چالش‌های موجود و سطوح مقاومت قدرتمندی که در برابر هر دو ارز دیجیتال قرار دارند، خوش‌بینی خود را نسبت به صعودی بودن بازار آن‌ها اعلام کرد.

بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 16:00 روز دوشنبه 29 می / 8 خرداد – بیت کوین با 2.38 درصد افزایش با قیمت 27,872 دلار معامله می‌شود. ارزش بیت کوین ظرف یک هفته‌ی گذشته 3.85 درصد افزایش یافته است. همچنین، قیمت کاردانو نیز هم‌اکنون با 1.69 درصد افزایش به سطح 0.3794 دلار رسیده است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 15:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین