خبر

بازگشت حلقه های طلایی ازدواج

 

 
به تازگی طراحان جواهرات در مجموعه های جدید خود ، طرح های تازه ای را برای حلقه های ازدواج طلا به کار می گیرند که برداشتی مدرن را از طرح کلاسیک این حلقه های ساده و سنتی رقم می زنند.در ادامه مطلب نظر شما را به 3 مورد از زیباترین و متفاوت ترین این طرح های تازه برای حلقه های طلایی جلب می کنیم.
 
1- حلقه سفر زندگی
این حلقه در عین زیبایی و جذابیت بسیار ساده و شیک طراحی شده است اما هیچگونه جواهری برای آن استفاده نشده است. در عوض، خطی سیاه رنگ و پیوسته در محیط حلقه، چشمان بیننده را به دنبال خود می کشد. طراح این حلقه تازه می گوید، این خط نمادی از نقشه سفر زندگی مشترک است که ممکن است با پیچ و خم های متعددی و هیجان انگیزی همراه باشد. 
 
2- حلقه درخت زندگی
همانطور که از نام این حلقه پیداست طراح این اثر هنری چشم نواز، با قرار دادن برگ هایی به هم پیچیده سعی داشته، به روند رشد انسان که مانند یک درخت است اشاره کند ولی شاید بهتر بود برای این درخت میوه هایی از چند نوع سنگ تراش خورده در نظر میگرفت.چرا که ازدواج ثمرات خوبی نیز به دنبال دارد که می توان آن ها را با نگین هایی زیبا و خوش تراش تصویر کرد.
 
3- حلقه ای با تراش پرنسس
این حلقه در نگاه اول خیلی ساده به نظر می رسد ولی طراح جواهر از نوعی تراش خاص به نام Princess Cut برای الماس سفید استفاده کرده است در این نوع تراش ، الماس را به شکل مکعبی می تراشند که جذابیت ظاهری آن را حتی برای قطعاتی با سایز کوچک، دو چندان می نماید.بدین ترتیب امکان ساخت یک حلقه الماس نشان زیبا ، شیک و البته نه چندان گران بها که مناسب زوج های جوان باشد، فراهم شده است.
 
نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین