خبر

گلایه خداداد عزیزی از وضعیت اقتصادی مردم/ آمدن و رفتن کی روش سیاسی بود!

گلایه خداداد عزیزی از وضعیت اقتصادی مردم/ آمدن و رفتن کی روش سیاسی بود!

اطلاعات آنلاین : خداداد عزیزیگفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!

آنهایی که «خداداد عزیزی» را می شناسند می دانند که صراحت کلام دارد. گاهی آنقدر بی محابا نظراتش را می گوید که تصور می کنید همان «خداداد» تند و تیز تیم ملی که مربیان از زبان سرخ او در امان نبودند مقابل تان قرار دارد؛ همان که حرف هایش گاهی پیراهن تیم ملی را از او می‌گرفت. او هم در زمره یاغی های فوتبال ماست و ظاهرا تا روزی که باشد این لقب را خواهد داشت. برای غزال تیزپای سالهای نه چندان دور فوتبال ایران، سال ۱۴۰۱ هم خوب بوده و هم بد! او می‌گوید: اگر امسال عید با ماه رمضان همراه نبود حتما مسافرت می رفتم اما این را هم باید بگویم برای من بهترین جای دنیا شهر خودم مشهد است و عیدهای مشهد را دوست دارم.

استوری احساسی رامین رضاییان کولاک کرد+ عکس

خداداد عزیزی در گفتگویی با بیان اینکه «سال 1401 هم سال خوبی بود و هم سال گندی» گفت: وقتی از من می پرسند سالی که گذشت برایت چطور بود می گویم تنها یک سال در تمام عمرم برایم تلخ بود؛ همان سالی که کرونا آمد و «مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» را از دست دادیم. در همان مقطع، باجناق و زن برادرم را از دست دادم. آن سال آنقدر بد بود که دیگر تمام سالهای عمرم در مقایسه با آن خوب است.

وی افزود: در سالی که سپری کردیم مشکلات اقتصادی مردم را آزار داد. هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود. حالا به قیمت ماشین و خانه کاری ندارم اما نوسانات ارز باعث شد مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند و از این نظر است که می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در همین زمینه افزود: این دردناک است که مردم نتوانند مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند. بدتر از این نیست که یک پدر شرمنده خانواده اش شود. نمی دانم چرا مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس کاری نکردند. من نه سیاست بلدم و نه اقتصاد را می شناسم اما چشم دارم و درد مردم را می بینم.

وی خاطرنشان کرد: تنها خواسته مردم از مسئولان کنترل تورم است. دوستی دارم که سال 1400 بسته های معیشتی را 250 هزار تومان تهیه می کرد پارسال همان بسته ها را با 3 برابر قیمت قبل تهیه کرد. صد البته که با آرزوی من و انتظار من و مردم چیزی درست نمی شود. مسئولان باید همت کنند و نمایندگان مجلس باید راهکار پیدا کنند.

خداداد عزیزی درباره مسائل مربوط به فوتبال نیز گفت: از نظر فوتبالی هم سال گندی را داشتیم. رفتن به جام جهانی دیگر توقع مردم را برآورده نمی کند. مردم دوست دارند تیم ما از مرحله گروهی صعود کند که این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: متاسفانه نگاه مسئولان به فوتبال دیگر کاملا سیاسی شده است. کلا با فوتبال ایران در این سال حال نکردیم. مردم هم از این فوتبال لذت نمی برند. در این سال نمایندگان فوتبال ما در آسیا غایب بودند. تیم ملی هم که حذف شد.

خداداد اضافه کرد: تیم خوب جوانان مان با آقای مرفاوی نتوانست به جام جهانی صعود کند. تیم امیدمان هم که هنوز بلاتکلیف است. خب کجای این فوتبال حال مان را خوب کرد؟ بنده دوست داشتم تیم خوبی که آقای مرفاوی ساخته بود به جام جهانی برود اما وقتی با خودم فکر کردم، دیدم ظلم است که ما برویم جام جهانی تیم های رو به پیشرفت آسیا نروند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نیز به اطلاعات آنلاین گفت: هنوز نمی دانم برخی اسامی چگونه گزینه سرمربیگری تیم ملی شدند. خیلی جالب و البته عجیب بود که برخی از آنها گزینه سرمربیگری تیم ملی شده بودند! سوال اصلی این است که اگر قرار بود تیم ملی از جام جهانی حذف شود چرا اجازه ندادند یک ایرانی مربی اش باشد. کاش با یک نفر مثل «علی دایی» حذف می شدیم یا مثلا با «امیر قلعه نویی». آقایان گفتند «اسکوچیچ» برای جام جهانی کوچک است و رفتند یک مربی بزرگ به نام «کارلوس کی‌روش» را آوردند اما بازهم مفتضحانه حذف شدیم.

وی با بیان اینکه «آمدن و رفتن «کی روش» به تیم ملی یک اتفاق کاملا سیاسی بود»، افزود: انتخاب «امیر قلعه نویی» برای تیم ملی بهترین تصمیم فدراسیون فوتبال بود. او کاربلد است و اگر حمایت شود می تواند به موفقیت برسد.

منبع:
چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 18:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین