خبر

کاردانو راه خود را از بازار جدا کرده!

کاردانو راه خود را از بازار جدا کرده!

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند، کاردانو (ADA) به یک دارایی مستقل تبدیل شده و راه خود را از بازار کریپتو جدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از یوتودی، کاردانو (ADA) به تازگی به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویا راه خود را از بازار کریپتو جدا کرده است. این استقلال از بازار کریپتو و جدا شدن راه کاردانو از سایر ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) حاکی از قدرت رو به رشد این التکوین به عنوان یک دارایی مستقل است. مسیر قیمت منحصر به فرد و روند صعودی آن که تقریبا بیست روز ادامه داشته است، نشان می‌دهند کاردانو این توانایی را دارد که حتی در دوره‌های رکود بازار کریپتو، راه صعودی خود را در پیش گیرد. 

قیمت کاردانو تنها ظرف دو روز گذشته افزایش درصدی دو رقمی را تجربه کرده است. کاردانو با افزایش قیمت اخیر وضعیت خود را به عنوان یک دارایی قدرتمند در بازار کریپتو تقویت کرده است. استقلال و جدا شدن راه کاردانو از سایر ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده‌ی بلوغ این اکوسیستم است؛ این مسئله نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به پتانسیل و قابلیت‌های این پروژه اعتماد دارند.

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که جدا شدن راه کاردانو از بازار کریپتو یک اتفاق زودگذر نیست. طی پنج ماه گذشته، آدرس‌هایی که دارای 10,000 کاردانو یا بیش‌تر هستند، مجموعا 1.03 میلیارد واحد از این توکن را خریداری و انباشت کرده‌اند.

به علاوه، روند صعودی پیوسته‌ی کاردانو ظرف بیست روز گذشته نشان‌دهنده‌ی وجود احساسات صعودی قوی در بین سرمایه‌گذاران است. این مسئله نشان‌دهنده‌ی مثبت بودن چشم‌انداز بلندمدت این پروژه و موید توانایی آن در تحقق وعده‌های‌اش است.

همین‌طور که کاردانو به نوآوری‌ها و توسعه‌‌ی اکوسیستم خود ادامه می‌دهد، احتمالا فرایند استقلال آن از بازار کریپتو آشکارتر می‌شود. این فرایند کاردانو را به یکی از دارایی‌های قدرتمند بازار تبدیل می‌کند.

با وجود این، کاردانو در حال حاضر رقابت شدیدی با پروژه‌هایی مانند اتریوم یا حتی سولانا دارد. این دو پروژه‌ هنوز روش‌های راحت‌تری را برای ورود به حوزه‌ی مالی غیرمتمرکز در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان بلاک چین قرار می‌دهند.

نمودار قیمت کاردانو

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 15:30 روز چهارشنبه 29 مارس / 9 فروردین – کاردانو با 10.42 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.3888 دلار معامله می‌شود. با افزایش قابل توجه قیمت کاردانو در روز جاری، عملکرد هفتگی آن نیز مثبت شده است. ارزش کاردانو نسبت به هفت روز گذشته تاکنون 4.78 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی کاردانو نیز هم‌اکنون با 53.39 درصد افزایش به رقم 467,060,868 دلار رسیده است.

با افزایش قابل توجه قیمت کاردانو در روز جاری، ارزش آن در برابر دو رهبر بازار کریپتو، بیت کوین و اتریوم، تقویت شده است. در حال حاضر، ارزش کاردانو در برابر این دو ارز دیجیتال به ترتیب 5.81 و 6.61 درصد افزایش یافته است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 15:43
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین