خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت ریپل؛ 9 فروردین

تحلیل و پیش‌بینی قیمت ریپل؛ 9 فروردین

ریپل همچنان با قدرت به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد. هدف بعدی قیمت ریپل رسیدن به چه سطحی خواهد بود؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کریپتوپوتیتو، ریپل (XRP) سرانجام به دوره‌ی تثبیت قیمت طولانی مدت خود پایان داد و مومنتوم صعودی قدرتمندی به خود گرفت. هم‌اکنون، بازار ریپل تحت تسلط گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) قرار دارد.

ریپل پس از شکستن سطح مقاومت 53 سنتی که اکنون به سطح حمایت تبدیل شده است، سقف‌های قیمت بالاتری را ایجاد کرد. اکنون یک تغییر قابل توجه در ساختار بازار ریپل ایجاد شده - تغییری که باعث ناپدید شدن خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت هستند) و فروشندگان شده است. با وجود این، خرس‌ها ممکن است در سطوح مقاومت کلیدی در حوالی 60 و 68 سنت دوباره عرض اندام کنند.

نمودار قیمت ریپل

حجم معاملات ریپل همچنان رو به افزایش است. در این میان، میزان حجم خرید به طرز خیره‌کننده‌ای افزایش یافته و این مسئله ممکن است قیمت ریپل را بسیار بالاتر ببرد.

به علاوه، شاخص قدرت نسبی روزانه‌ی ریپل هم‌اکنون در حوالی 70 است و به منطقه‌ی اشباع خرید نزدیک می‌شود. این مسئله را نیز می‌توان یک سیگنال صعودی تلقی کرد.

اندیکاتور مکدی روزانه‌ی ریپل نیز در حال حرکت به سمت بالا است و هیستوگرام مکدی سقف‌های بالاتری را ایجاد می‌کند. این مسئله هم نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را به طور کامل در اختیار دارند.

نمودار قیمت ریپل

به این ترتیب، بازار ریپل در حال حاضر کاملا صعودی است. با توجه به بریک‌اوت قیمت در نمودار ریپل، ارزش این التکوین در یک مسیر صعودی قرار گرفته و به طور بالقوه می‌تواند به سطوح بالاتر دست یابد. پیش‌بینی می‌شود سطوح مقاومت کلیدی در حوالی 60 و 68 سنت احتمالا نتوانند برای مدت طولانی در برابر قدرت صعودی ریپل دوام بیاورند - به خصوص، اگر مومنتوم کنونی آن همچنان حفظ شود.

نمودار قیمت ریپل

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 14:30 روز چهارشنبه 29 مارس / 9 فروردین – ریپل با 18.17 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.5721 دلار معامله می‌شود. رشد هفتگی ریپل نیز تاکنون خیره‌کننده و درخشان بوده است. ارزش ریپل نسبت به هفت روز گذشته، تاکنون 26.74 درصد افزایش یافته است.

ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت ریپل در محدوده‌ی کف 0.4866 دلار تا سقف 0.5804 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی ریپل هم‌اکنون با 36.08 درصد افزایش به رقم 4,124,615,821 دلار رسیده است.

همچنین، افزایش قابل توجه قیمت ریپل باعث تقویت ارزش آن در برابر دو رهبر بازار کریپتو شده است. ارزش ریپل در برابر بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب 11.56 و 12.04 درصد افزایش یافته است.   

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 14:33
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین