خبر

سیگنال‌های صعودی برای اتریوم

سیگنال‌های صعودی برای اتریوم

تعداد آدرس‌های حاوی اتریوم به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته رسیده است. همچنین، به‌روزرسانی شانگهای می‌تواند میزان پذیرش اتریوم را افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌ادیشن، تازه‌ترین داده‌های پلتفرم گلسنود حاکی از افزایش تعداد آدرس‌هایی هستند که میزان قابل توجهی از توکن‌های اتریوم (ETH) را در خود جای داده‌اند. به گزارش پلتفرم گلسنود، تعداد آدرس‌های کیف پول با حداقل ۰.۰۱ اتریوم به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته رسیده است - ۲۳،۳۸۶،۳۷۲.

سال 2023، نه تنها برای بیت کوین (BTC)، بلکه برای اتریوم نیز بسیار خوش‌یمن بوده است. امسال اتریوم در کنار بیت کوین روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال را رهبری کرده است. هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 15:30 روز دوشنبه 27 مارس / 7 فروردین – اتریوم با 0.38 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت 1,765 دلار معامله می‌شود. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت اتریوم در محدوده‌ی کف 1,748 دلار تا سقف 1,797 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی اتریوم هم‌اکنون با 0.87 درصد افزایش به رقم 6,741,916,273 دلار رسیده است. 

نمودار قیمت اتریوم

شبکه‌ی اتریوم یکی از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین شبکه‌های موجود در فضای کریپتو است. میزان استقبال و پذیرش عمومی از این شبکه تاکنون بسیار بالا بوده است. به تازگی میزان پذیرش عمومی اتریوم افزایش یافته است. کارشناسان به‌روزرسانی شانگهای را به‌ عنوان عامل مهمی در افزایش سطح پذیرش عمومی شبکه‌ی اتریوم معرفی می‌کنند.

به‌روزرسانی شانگهای یک اصلاح در پروتکل اتریوم است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های اتریوم سهام‌گذاری‌شده‌شان را که برای اعتبارسنجی در این شبکه‌ قفل شده‌اند، برداشت کنند.

با این‌که هنوز تاریخ رسمی برای اجرای این به‌روزرسانی مشخص نشده، ولی کاربران انتظار دارند که به‌روزسانی شانگهای در آوریل 2023 اتفاق بیفتد. این اولین تغییر قابل توجه در شبکه‌ی اتریوم از زمان اجرای پروژه‌ی ادغام خواهد بود.

تحلیلگران بازار کریپتو به‌روزرسانی شانگهای و افزایش پذیرش عمومی شبکه‌ی اتریوم را در نتیجه‌ی اجرای آن به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می‌کنند. بر اساس گزارشی تحت عنوان «رشد قیمت اتریوم در آستانه هاردفورک شانگهای،» اتریوم به پیروی از پادشاه ارزهای دیجیتال و در آستانه‌ی اجرای به‌روزرسانی شانگهای، مسیر صعودی را در پیش گرفته و به سمت هدف 2,000 دلاری در حرکت است.

همچنین، همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، افزایش تعداد آدرس‌های حاوی اتریوم نیز به عنوان یکی دیگر از سیگنال‌های صعودی برای قیمت محبوب‌ترین التکوین بازار تلقی می‌شود. 

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 7 فروردین 1402 ساعت 15:43
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین