خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت کاردانو؛ 7 فروردین

تحلیل و پیش‌بینی قیمت کاردانو؛ 7 فروردین

گاوها در هفته‌ی گذشته تلاش کردند قیمت کاردانو را افزایش دهند، ولی خرس‌ها در نهایت کنترل بازار را به دست گرفتند. این وضعیت تا کجا ادامه می‌یابد؟‌

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کریپتوپوتیتو، کاردانو (ADA) پس از عدم موفقیت در عبور از سطح مقاومت کلیدی 38 سنت، و تحت تاثیر اقدامات تهاجمی خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت هستند) در یک روند نزولی قرار گرفته است. امروز، دوشنبه 27 مارس / 7 فروردین، خرس‌ها توانستند قیمت کاردانو را به زیر 0.35 دلار برسانند. این اتفاق مسیر خرس‌ها را برای کاهش هرچه بیش‌تر قیمت این ارز دیجیتال تا سطح حمایت کلیدی 0.30 دلار هموارتر کرده است.  

نمودار کاردانو

حجم معاملات کاردانو تا پیش از این نزولی بود، ولی خرس‌ها همچنان بر روند قیمت این التکوین مسلط هستند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو امروز به زیر 50 واحد رسید؛ این اتفاق نیز یک سیگنال منفی تلقی می‌شود. همچنین، هیستوگرام روزانه اندیکاتور مکدی در حال رسیدن به سقف‌های پایین‌تری است؛ و اگر مومنتوم بازار به نفع خرس‌ها افزایش یابد، ممکن است در اواخر این هفته شاهد سقوط قیمت کاردانو به سطوح پایین‌تر باشیم.

نمودار کاردانو

روند کلی بازار برای کاردانو هم‌اکنون نزولی است. البته، امروز در لحظه‌ی نگارش این مطلب، بیش‌تر ارزهای دیجیتال وضعیت نزولی را تجربه می‌کنند. با وجود این، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، روند کلی بازار کریپتو در حال حاضر صعودی است.

پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت برای قیمت کاردانو حاکی از این هستند که با از دست رفتن مومنتوم صعودی در بازار این التکوین، گاوها باید برای جلوگیری از کاهش هرچه بیش‌تر قیمت تلاش کنند. بهترین شانس گاوها برای معکوس کردن این مومنتوم نزولی این است که بتوانند سطح 35 سنت را پس بگیرند. در غیر این صورت، آن‌ها به احتمال زیاد باید شاهد سقوط قیمت کاردانو تا سطح حمایت 30 سنت باشند.

نمودار قیمت کاردانو

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 11:15 – کاردانو با 1.59 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت 0.3495 دلار معامله می‌شود. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت کاردانو در محدوده‌ی کف 0.3478 دلار تا سقف 0.3614 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی کاردانو هم‌اکنون با 11.65 درصد افزایش به رقم 236,166,234 دلار رسیده است.

ارزش کاردانو در برابر دو رهبر بازار کریپتو، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، نیز تضعیف شده است. در حال حاضر، قیمت کاردانو در برابر بیت کوین و اتریوم به ترتیب 2.60 و 1.49 درصد کاهش یافته است. ارزش کل بازار کاردانو نیز هم‌اکنون با 1.57 درصد کاهش به رقم 12,135,340,960 دلار رسیده است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، کاردانو یک رتبه پایین‌تر از ریپل (XRP) و یک رتبه بالاتر از پالیگان (MATIC) در جایگاه هفتم قرار دارد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 7 فروردین 1402 ساعت 11:06
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین