خبر

افزایش دوباره فعالیت نهنگ‌های ریپل

افزایش دوباره فعالیت نهنگ‌های ریپل

با توجه به خوش‌بینی‌ها در مورد پیروزی ریپل در دادگاه و همچنین افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل، تحلیلگران آینده‌ای صعودی را برای این التکوین پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌پدیا، بازار ارزهای دیجیتال هفته‌ی مطلوبی را پشت سر گذاشته است. در این هفته، تحولات امیدوارکننده‌ای در قیمت ریپل (XRP)، اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) مشاهده شده است. قیمت ریپل نسبت به هفت روز گذشته بیش از 16 درصد افزایش یافته است؛ این مسئله نشان‌دهنده‌ی وجود یک مومنتوم صعودی پایدار در قیمت آن است.

در بحبوحه‌ی گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی نتیجه‌ی نهایی دعوای حقوقی میان ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین حد چهار ماهه‌ی خود رسید.

هم‌زمان با عملکرد خوب بازار بیت کوین و التکوین‌ها در هفته‌ی گذشته، داده‌های موسسه‌ی تحلیل آن‌چین سانتیمنت نشان داده‌اند، دارندگان کیف‌های پول حاوی 100,000 تا 1 میلیارد توکن ریپل (XRP) از 7 مارس / 16 اسفند، به‌طور پیوسته در حال خرید و انباشت این التکوین هستند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که چگونه سه گروه مختلف از سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال، میزان دارایی‌های ریپل (XRP) خود را طی دو هفته‌ی گذشته افزایش داده‌اند.

سانتیمنت و ریپل

از نظر کارشناسان، خرید و انباشت یک دارایی توسط نهنگ‌ها معمولا به عنوان یک اندیکاتور صعودی برای آن دارایی در نظر گرفته می‌شود. چهره‌های سرشناس و فعالان بازار معتقدند دعوای حقوقی میان شرکت ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احتمالا به نفع این شرکت کریپتو به پایان خواهد رسید؛ این مسئله نیز پیش‌بینی‌های صعودی را برای قیمت این التکوین تقویت می‌کند.

نمودار قیمت ریپل

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 10:15 روز 25 مارس / 5 فروردین – ریپل با 1.97 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.4455 دلار معامله می‌شود. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت ریپل در محدوده‌ی کف 0.418 دلار تا سقف 0.4499 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی ریپل هم‌اکنون با 28.58 درصد کاهش به رقم 1,484,398,613 دلار رسیده است. با رشد مطلوب قیمت ریپل ظرف یک هفته‌ی گذشته، ارزش آن در برابر دو رهبر بازار کریپتو تقویت شده است. در حال حاضر، ارزش ریپل در برابر بیت کوین و اتریوم به ترتیب 4.99 و 5.81 درصد افزایش یافته است.  

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 11:03
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین