خبر

پیش بینی قیمت سکه ۲۷ اسفند از مسیر دلار /بازار طلا شلوغ شد

پیش بینی قیمت سکه ۲۷ اسفند از مسیر دلار /بازار طلا شلوغ شد

اقتصادنیوز:تحلیلگران اقتصادی باور دارند تبدیل شدن بانک های آمریکایی به تونل وحشت موجب شده فلز زرد رنگ پناهگاه امنی برای سرمایه گذاری شود و در نتیجه بازار طلا داغ شود.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا در روز جمعه جهش خیره کننده ای را ثبت کرد. فلز گران بهای جهانی دیروز تا سطح ۱۹۸۹ دلار بالا رفت، این در حالی است که در اواسط هفته گذشته قیمت اونس طلا بر روی پله های ابتدایی کانال ۱۹۰۰ دلار قرار داشت.

هجوم سرمایه گذاران آمریکایی به بانک ها 

به نظر می رسد دومینوی ورشکسته شدن بانک های آمریکایی در روزهای اخیر موجب هراس سرمایه گذاران این کشور شده است.

همین امر باعث شده مردم همچنان برای برداشت سرمایه و سپرده خود به بانک ها هجوم ببرند.

بازار طلا شلوغ شد

تحلیلگران اقتصادی باور دارند تبدیل شدن بانک های آمریکایی به تونل وحشت موجب شده فلز زرد رنگ پناهگاه امنی برای سرمایه گذاری شود و در نتیجه بازار طلا داغ شود.

ثبت رکورد ۱۱ ماهه توسط طلا

پیش بینی قیمت سکه بعد از رشد بی سابقه طلا

در شرایط کنونی فعالان بازار سکه در داخل ایران معتقدند رشد بی‌سابقه قیمت طلا در سایه بحران بانکی ممکن است جهت انتظارات سکه بازان را تغییر دهد و زمینه ساز رشد فلز گران بهای داخلی شود.

پیش بینی بازار سکه از مسیر فردوسی

از سوی دیگر روز گذشته برخی از کانال ها و سایت ها مدعی بودند که نرخ دلار در معاملات پشت خطی به سمت بالا حرکت کرده است.فعالان بازار می گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز در فردوسی مسیر رشد را طی کند احتمال صعود سکه محتمل خواهد بود.

با این حال عده ای دیگر باور دارند که معاملات پشت خطی خصوصا در روزهای انتهایی سال اعتبار بالایی ندارد. از نگاه آنها، مالداران به دنبال فروش پیش از تعطیلات نوروز در بالاترین محدوده قیمتی ممکن هستند.

این دسته از معامله گران می گفتند بازارساز روی قیمت بسته شده دلار و سکه در انتهای سال حساسیت دارد و به راحتی اجازه رشد را نخواهد داد.

منبع:
شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 09:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین