خبر

قیمت ریپل تا دو ماه آینده، دو برابر می‌شود!

قیمت ریپل تا دو ماه آینده، دو برابر می‌شود!

برخلاف بیش‌تر ارزهای دیجیتال که افزایش قیمت مطلوبی را تجربه کرده‌اند، قیمت ریپل تغییر چندانی نداشته است؛ ولی پیش‌بینی می‌شود، قیمت آن به زودی دو برابر شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌پدیا، بازار ارزهای دیجیتال تقریبا هم‌زمان با بروز بحران بانکی در ایالات متحده حرکت صعودی قدرتمندی را آغاز کرده است. بیت کوین (BTC) توانسته است به بالاترین سطح قیمت در 9 ماه گذشته برسد؛ اتریوم (ETH) به بالای سطح 1,700 دلار صعود کرده و بسیاری از التکوین‌های موجود در فهرست 100 ارز دیجیتال برتر بازار نیز رشد درصدی دو رقمی را تجربه کرده‌اند.

با وجود این، ریپل (XRP) تاکنون افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای نداشته است. به این ترتیب، اکنون که بیش‌تر ارزهای دیجیتال پس از کسب سودهای دلچسب وارد مرحله‌ی تثبیت شده‌اند، ریپل همچنان در همان سطوح قیمت قبلی معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) هنوز از قدرت خود استفاده نکرده‌اند. ولی هنگامی که حرکت آن‌ها شروع شود، قیمت ریپل به شدت افزایش خواهد یافت و احتمالا می‌تواند سقف‌های جدیدی را برای سال 2023 به ثبت برساند.

طی دوره‌ی صعودی بازار کریپتو در روزهای اخیر، نزدیک به 2 میلیارد تتر (USDT) جدید در گردش بازار قرار گرفته است؛ این مسئله نشان می‌دهد بازار کریپتو به رشد خود ادامه خواهد داد. معمولا برای پاسخگویی به تقاضای عظیم سرمایه‌گذاران و معامله‌گران برای ارزهای دیجیتال، تتر جدید ساخته می‌شود. بر همین اساس، و با توجه به قیمت کنونی ریپل و وضعیت شاخص قدرت نسبی و مکدی آن که به تازگی صعودی شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که قیمت ریپل در 2 تا 3 ماه آینده به بیش از 0.7 دلار افزایش یابد. یکی از معامله‌گران محبوب بازار با نام مستعار تارا نیز هدف بعدی قیمت ریپل را تا ماه می سال جاری رسیدن به بالای 0.5 دلار می‌داند. 

نمودار تکنیکال ریپل

همچنین، بر اساس گزارشی تحت عنوان «رشد خیره‌کننده ریپل به شرط پیروزی در دادگاه،» نشانه‌های مثبتی از پایان دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به نفع این شرکت مشاهده می‌شوند. در این صورت، قیمت توکن آن به شدت افزایش خواهد یافت.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 14:15 روز چهارشنبه 15 مارس / 24 اسفند – ریپل با 0.86 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.3717 دلار معامله می‌شود. با وجود این، عملکرد هفتگی ریپل منفی است. ارزش ریپل نسبت به هفت روز گذشته تاکنون 2.51 درصد کاهش یافته است. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت ریپل در محدوده‌ی کف 0.3685 دلار تا سقف 0.3875 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی ریپل با 1.16 درصد کاهش به رقم 1,394,479,388 دلار رسیده است. ولی ارزش کل بازار این التکوین هم‌اکنون با 0.96 درصد افزایش در حدود 18,967,926,037 دلار است.

نمودار قیمت ریپل

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 14:00
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین