خبر

۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز ۱۴۰۲

۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز ۱۴۰۲

با آغاز فصل بهار و شروع عید باستانی نوروز بر اساس یک سنت کهن و زیبا ایرانیان به دید و بازدید و گشت‌و‌گذار می‌پردازند، بنابراین در طی سال‌ها و قرن‌های متمادی در خرید عید و تهیه‌ی لباس‌های نو به یکی از همه‌گیر‌ترین سنت‌های ایرانیان بدل شده است. در این مطلب قصد داریم ده ست جذاب و شیک مردانه مناسب برای دورهمی ها و میهمانی‌های عید را به شما معرفی کنیم. با بررسی این ست‌های جذاب هم می‌توانید برای استایل شیک بهاری ایده بگیرید و هم اینکه که آیتم‌های جدید و جذابی را برای خودتان تهیه کنید تا در سال جدید یک ست لباس عید مردانه جذاب داشته باشید.

در ادامه می‌خوانید:

ست لباس عید مردانه با کت تک و پیراهن بدون یقه
استایل شیک مونوکروم مردانه برای میهمانی‌های عید
ست شیک مردانه با جلیقه و کراوات
ست لباس عید مردانه با ترکیب پیراهن جذب و شلوار کتان
استایل کژوال اسمارت مردانه با پلوشرت
ست لباس عید مردانه با رنگ سال ۱۴۰۲
ست لباس عید مردانه با پیراهن مخمل کبریتی
استایل جذاب سیاه و سفید با ساسبند و پاپیون مخصوص آقایان جوان خوش سلیقه
استایل کژوال اسمارت با تی‌شرت برای دورهمی های عیدانه
استایل شیک مردانه با پیراهن و کراوات و پالت رنگی طوسی و مشکی

۱. ست لباس عید مردانه با کت تک و پیراهن بدون یقه

ست لباس عید مردانه با کت تک و پیراهن بدون یقه

ترکیب کت تک و پیراهن بدون یقه یکی از ترکیب‌های رایج در استایل کژوال اسمارت است. استایل کژوال اسمارت استایلی است که تم کاملا رسمی ندارد اما در عین حال شیک و آراسته است و برای میهمانی‌های غیررسمی یا دور همی‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌رود. برای این که استایل‌تان با کت تک غیر رسمی جذاب‌تر باشد به جای پیراهن ساده می‌توانید آن را با پیراهن بدون یقه و حتی تی‌شرت یقه گرد ست کنید.

انتخاب ما برای این ست کژوال اسمارت یک دست کت تک جذب به رنگ مشکی است. این کت جذاب را می‌توانید با یک پیراهن راه‌راه سفید و آبی، یک شلوار پارچه‌ای راسته‌ی مشکی، یک جفت کفش چرمی مشکی شیک و یک ساعت مشکی جذاب از برند اسکمی ست کنید و در میهمانی‌های نوروزی بدرخشید.

۲. استایل شیک مونوکروم مردانه برای میهمانی‌های عید

استایل شیک مونوکروم مردانه برای میهمانی‌های عید

استایل مونوکروم یک سبک لباس پوشیدن بدون دردسر است که از طریق آن می‌توانید آیتم‌های استایل‌تان را بسیار آسان و بدون استرس انتخاب کنید. در این استایل ساده اما شیک که هیچ وقت هم از مد نمی‌افتد، کافی است تمامی آیتم‌های استایلتان را از طیف‌های مختلف یک گروه رنگی انتخاب کنید. در این ست مونوکروم جذاب به سراغ رنگ سرمه‌ای رفته‌ایم و یک کت جذب خوش‌دوخت از برند لیورجی را با یک پیراهن سفید، یک شلوار کتان شیک سرمه‌ای از برند بادی اسپینر و یک کفش سرمه‌ای جیر شیک ست کرده‌ایم.

ترکیب یک پیراهن سفید با کت و شلوار سرمه‌ای یک استایل کلاسیک و جذاب است که هیچ‌گاه هم قدیمی و از مدافتاده نمی‌شود. یک ساعت زیبا با صفحه و بند سرمه‌ای از برند نیوی فورس و یک کراوات طرح‌دار سرمه‌ای و سفید این ست جذاب را تکمیل می‌کنند.

۳. ست شیک مردانه با جلیقه و کراوات

ست شیک مردانه با جلیقه و کراوات

در باور عموم این طور شکل گرفته که جلیقه باید با کت پوشیده شود در حالی که جلیقه به تنهایی هم می‌تواند در استایل‌های شیک ست شود و استایلی جذاب و نیمه‌رسمی بسازد. در این ست جذاب به سراغ پالت رنگی سبز و طوسی رفته‌ایم و یک جلیقه‌ی تک به رنگ سبز تیره بسیار خوش‌استایل و خوش‌دوخت از برند کروم را با یک پیراهن مردانه سبز زیتونی تیره و جذب، کراوات سبز زیتونی سیر و شلوار طوسی پارچه‌ای راسته ست کرده‌ایم. یک ساعت جذاب نقره‌ای از برند نیوی فورس و یک جفت کفش رسمی چرمی به رنگ سبز سیر هم این ست شیک و خاص را تکمیل می‌کنند.

  • ۷ آموزش بستن گره کراوات زیبا و متفاوت برای خانم‌ها و آقایان

۴. ست لباس عید مردانه با ترکیب پیراهن جذب و شلوار کتان

ست لباس عید مردانه با ترکیب پیراهن جذب و شلوار کتان

اگر بدنی فیت و متناسب دارید پیراهن‌های جذب یک گزینه‌ی عالی برای استایل نیمه‌رسمی و شیک شما خواهد بود. در این ست شیک به سراغ پالت رنگی کرم و قهوه‌ای رفته‌ایم و یک پیراهن جذب خوش‌دوخت راه راه به رنگ کرم را با یک شلوار کتان راسته ست کرده‌ایم. در مورد پیراهن‌های جذب دو گزینه در اختیار دارید؛ هم می‌توانید آن‌ها را داخل شلوارتان قرار دهید و کمربند ببندید و هم این که بگذارید روی شلوارتان قرار بگیرند. اگر می‌خواهید با پیراهن مردانه استایل کژوال اسمارت و نیمه‌رسمی داشته باشید برای کفش می‌توانید به سراغ کفش‌های کالج بروید و یا این که یک کفش مجلسی چرمی یا جیر شیک را انتخاب کنید. انتخاب ما در این ست جذاب یک کفش کالج جیر به رنگ قهوه‌ای عسلی است و یک ساعت شیک کرم عسلی از برند نیوی فورس این ست شیک را تکمیل می‌کند.

۵. استایل کژوال اسمارت مردانه با پلوشرت

استایل کژوال اسمارت مردانه با پلوشرت

پلو شرت‌ها نسبت به تی‌شرت‌ها رسمی‌تر هستند و برای استایل کژوال اسمارت مناسب‌ترند. اگر می‌خواهید یک استایل نیمه‌رسمی راحت داشته باشید یک پلوشرت خوشرنگ و جذاب را انتخاب کنید و آن را با اکسسوری‌های مناسب ست کنید. در این ست جذاب مردانه که برای دورهمی‌ها و بازدیدهای خودمانی عید نوروز هم مناسب است یک پلوشرت زیبا از جنس جودون به رنگ صورتی را با یک شلوار جین زاپ‌دار راسته ست کرده‌ایم. یک کفش روزمره زیبا به رنگ بژ و جنس جیر، یک دستبند جذاب مردانه و یک ساعت رزگلد از برند نیوی فورس این ست جذاب مردانه را تکمیل می‌کنند.

  • بررسی پولوشرت مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو؛ کلاسیک و خوش‌استایل

۶. ست لباس عید مردانه با رنگ سال ۱۴۰۲

ست لباس عید مردانه با رنگ سال ۱۴۰۲

امسال رنگ Viva Magenta 18-750 به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب شده و به عنوان رنگ سال ۱۴۰۲ مطرح است؛ این رنگ تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می‌دهد و کمی هم سایه‌ی بنفش در آن دیده می‌شود. اگر می‌خواهید رنگ سال ۱۴۰۲ را در استایلتان استفاده کنید باید بدانید که پیدا کردن این رنگ به طور دقیق قدری دشوار است اما اگر در چرخه‌ی رنگ در تناژهای موازی و نزدیک رنگ Viva Magenta حرکت کنید به رنگ‌‎های زرشکی، سرخابی و ارغوانی می‌رسید بنابراین می‌توانید از این رنگ‌‎ها در استایل‌تان استفاده کنید.

در این ست جذاب نیمه‌رسمی به سراغ یک پلوشرت آستین بلند به رنگ زرشکی بورگاندی رفته‌ایم. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترکیب با رنگ زرشکی رنگ قهوه‌ای است. در این ست جذاب به سراغ پالت رنگی زرشکی و قهوه‌ای رفته‌ایم و یک شلوار قهوه‌ای مخمل کبریتی و کفش‌های شیک به رنگ جیر قهوه‌ای به همراه یک دستبند چرمی قهوه‌ای این ست را تکمیل می‌کنند.

۷. ست لباس عید مردانه با پیراهن مخمل کبریتی

ست لباس عید مردانه با پیراهن مخمل کبریتی

پیراهن‌های مخمل کبریتی بسیار شیک و جذابند و در استایل‌های کژوال اسمارت و نیمه‌رسمی به راحتی می‌توان آن‌ها را جا داد. در این ست جذاب به سراغ یک پیراهن مخمل کبریتی خوش‌دوخت به رنگ سبز زیتونی از برند واتسونز رفته‌ایم که با یک شلوار کتان سبزرنگ از برند بادی اسپینر و یک جفت کفش کالج سبز سیر یک استایل مونوکروم جذاب را تشکیل می‌دهد. یک دستبند چرمی جذاب و یک ساعت عقربه‌ای سبز و طلایی از برند نیوی فورس این ست جذاب مونوکروم را تکمیل می‌کنند.

  • ۳۹ مدل موی مردانه برای استایل کژوال تا مراسم عروسی

۸. استایل جذاب سیاه و سفید با ساسبند و پاپیون مخصوص آقایان جوان خوش سلیقه

استایل جذاب سیاه و سفید با ساسبند و پاپیون

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی‌دانید چه بپوشید، یکی از ساده‌ترین انتخاب‌های برایتان استایل سیاه و سفید است.

دیگر ست پیشنهادی ما در این مطلب یک ست مجلسی و جذاب به رنگ سیاه و سفید است که برای میهمانی‌ها و مجالس عید نوروز خاص و کاربردی خواهد بود. در این ست جذاب یک پیراهن مردانه سفید را انتخاب کرده‌ایم که در ترکیب با شلوار رسمی پارچه‌ای ذغالی و یک جفت کفش چرمی شیک از برند سرزمین چرم می‌تواند ترکیبی بسیار جذاب بسازد.

و اما تکمیل‌کننده‌ی این ست جذاب یک ست ساسپندر و پاپیون است. اگر به دنبال استایل‌های مجلسی جوان‌پسند‌تر و خاص‌تر هستید انتخاب ساسپندر و پاپیون بدون کت می‌تواند گزینه‌ی بسیار جذابی برایتان باشد.

۹. استایل کژوال اسمارت با تی‌شرت برای دورهمی های عیدانه

استایل کژوال اسمارت با تی‌شرت

برای میهمانی‌های غیر رسمی و دورهمی‌های عید یک تی‌شرت زیبا و طرح‌دار و خاص هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این ست جذاب لباس عید مردانه به سراغ یک تی‌شرت جذاب از برند جوتی جینز رفته‌ایم و آن را با یک شلوار جین ذغالی راسته، یک کفش چرمی کژوال به رنگ کرم و یک دستبند مهره‌ای جذاب مردانه ست کرده‌ایم. اگر بدن فیت دارید تی‌شرت جذب انتخاب بهتری برای ست‌های کژوال اسمارت خواهد بود.

۱۰. استایل شیک مردانه با پیراهن و کراوات و پالت رنگی طوسی و مشکی

استایل شیک مردانه با پیراهن و کراوات و پالت رنگی طوسی و مشکی

ترکیب رنگی مشکی و طوسی در ست‌های مردانه بسیار جذاب و شیک است. ترکیب کراوات خاکستری یا طوسی با پیراهن مشکی و یا برعکس می‌تواند ترکیب بسیار شیک اما ساده و مینیمالی را به وجود بیاورد. در این ست شیک مردانه یک پیراهن مشکی جذب از برند بادی اسپینر را با یک شلوار پارچه‌ای ذغالی، یک جفت کفش رسمی به رنگ جیر و یک کراوات خاکستری ست کرده‌ایم. یک ساعت شیک با زمینه‌ی ذغالی و بند مشکی از برند کاسیو اکسسوری ظریفیست که می‌تواند این ست مردانه را شیک‌تر و جذاب‌تر جلوه بدهد.

  • بررسی پیراهن آستین بلند مردانه مدل bn03؛ خوش‌استایل و خوش‌قیمت

و در آخر

امیدواریم با بررسی ست‌های پیشنهادی ارائه شده در این مطلب بتوانید با استفاده از آیتم‌های مشابهی که در منزل دارید برای خودتان ست‌های جذاب رسمی و نیمه‌رسمی بسازید و یا آیتم‌های جدیدی را خریداری کرده و برای میهمانی‌ها و دور همی های عید آماده شوید. به خاطر داشته باشید که برای شیک بودن حتما نباید آیتم‌های گران‌قیمت یا خیلی خاصی را خریداری کنید، بلکه توجه به پالت های رنگی و استفاده از اکسسوری‌های جذاب می‌تواند حتی آیتم‌های ساده را هم شیک و چشم‌نواز جلوه بدهد.

جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN123 مجموعه 3 عددی
جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN123 مجموعه ۳ عددی
۱۸۰,۰۰۰
۷۴,۹۰۰
تومان
جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN444 مجموعه 3 عددی
جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN444 مجموعه ۳ عددی
۱۸۰,۰۰۰
۷۴,۹۰۰
تومان
انواع لباس مردانه
مشاهده همه
منبع:
دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 18:25
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین