خبر
 

جاهای دیدنی کمر آنتالیا | معرفی + آدرس و عکس

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما هم به‌ دنبال یک مکان گردشگری خوب هستید که هم از نظر فضا و هم اقامتگاه بتواند شما را بدون ذره‌ای دغدغه کند؟ آیا به مناطق ساحلی علاقه دارید؟ منطقه کمر آنتالیا جزو یکی از مناطق ساحلی این شهر است که در آن هتل‌های بسیار خوب و همچنین فضای بسیار جذابی برای گردشگری وجود دارد. اگر شما این منطقه را برای گردش انتخاب کنید، می‌توانید با آگاهی از قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره، اقامت و گردشی شگفت‌انگیز را تجربه نمایید. در این صورت از اماکن رفاهی بهره‌ خواهید و برد و در کنار آن، از جاهای دیدنی کمر آنتالیا نیز بازدید می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کمر آنتالیا آشنا بکنیم.

جاهای دیدنی کمر آنتالیا

آشنایی با اماکن گردشگری کمر آنتالیا

سواحل کمر آنتالیا بسیار پر جاذبه و دیدنی هستند. در منطقه کمر آنتالیا و اطراف آن یک‌سری سواحل بسیار زیبا وجود داشته که هر کدام جذابیت منحصربه‌فرد‌ خود را دارند. شن‌های طلایی این سواحل همواره باعث جذب گردشگران و مسافران زیادی می‌شوند. اگر شما اهل تفریح و ورزش‌های آبی هستید باید بدانید که سواحل کمر دارای انواع ورزش‌های آبی بوده که می‌توانند یک تجربه لذت‌بخش به همراه داشته باشند. در قسمت شرقی کمر سواحلی وجود دارند که مخصوص هتل‌های کمر آنتالیا هستند. از این رو اغلب افرادی که در پی دانستن قیمت تور آنتالیا هتل پنج ستاره هستند، مقصود خود را منطقه کمر در نظر می‌گیرند.

پارک نوماد در کمر آنتالیا

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی کمر آنتالیا پارک موضوعی نوماد است. پارک نوماد دقیقا در پشت تفرجگاه‌ ساحلی کمر در حدود ۳ کیلومتری مرکز آن قرار دارد. تم طراحی شده این پارک عشایر است و شما با زندگی چادرنشینان و عشایر آشنا می‌شوید. همچنین در این مکان می‌توانید در یک فضای سرسبز و جذاب، روزی آرامش‌بخش تجربه کنید.

پارک نوماد در کمر آنتالیا

پارک مون لایت در کمر آنتالیا

بهترین ساحل شنی کمر در پارک مون لایت واقع است. پارک و ساحل مون لایت یکی از بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری در کمر آنتالیا به‌شمار می‌رود. این پارک دارای محوطه بزرگ بوده که سرسبز و دلباز بودن آن همیشه باعث جذب گردشگران می‌شود. همچنین ساحل این پارک عمق کمی دارد و کودکان شما می‌توانند در آنجا بازی یا شنا کنند.

شهر باستانی فاسلیس در منطقه کمر آنتالیا

یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی کمر آنتالیا شهر باستانی فاسیلیس است که در فاصله ۱۲ کیلومتری این منطقه قرار دارد. طبق گفته‌های گذشته شهر فاسیلیس توسط رودیان در حدود ۷۰۰ سال قبل ساخته شده است. قدمت این شهر به دوران روم برمی‌گردد که جزو شهرهای بندری به حساب می‌آید. امروزه در این مکان سالن آمفی تئاتر و ساختمان‌های عظیم تاسیس شده‌اند که این مکان را نسبت به سایر مکان‌ها متفاوت می‌کند. همچنین این شهر تا مرکز منطقه کمر فقط ۲۰ دقیقه فاصله دارد و شما می‌توانید با ماشین به آنجا بروید.

تله کابین الیمپوس در کمر آنتالیا

در پارک ملی ساحلی Beydaglari کمر، تله‌کابین الیمپوس قرار دارد. این تله‌کابین یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کمر آنتالیا است زیرا به کمک آن می‌توانید بر فراز کوه‌های Tahtali بروید و بعد از آن در ارتفاع ۲۳۶۵ متری از دریا به سمت قله حرکت کنید. وقتی به قله برسید یک سکوی دید پانوراما در آنجا است که می‌توانید از آن بالا مناظر فوق‌العاده سواحل مدیترانه و کوه‌های جنگلی توروس را مشاهده کرده و لذت ببرید. اگر شما در فصل زمستان سوار این تله‌کابین شوید، قله‌های پر برف را خواهید دید که به‌صورت سفید یک‌دست اطراف شما را فرا گرفته‌اند. قطعا این زیبایی چشم‌گیر شما را به سمت خود جذب می‌کند و به‌علت هوای نسبتا سرد در این فصل گردشگران زیادی به آنجا نمی‌روند. شما می‌توانید دور از شلوغی از این مناظر لذت ببرید.

ساحل آدراسان در کمر آنتالیا

در شهر الیمپوس ساحل آدراسان یکی از جاذبه‌های دیدنی کمر آنتالیا قرار دارد که در فاصله ۳۵ کیلومتری از آن است. در این ساحل عظیم، شن‌های طلایی وجود دارند که پشت آن‌ها کوه سرسبزی دیده می‌شود که خود دلیلی برای زیباتر دیده شدن ساحل است. بدون شک ساحل آدراسان از خاص‌ترین و زیباترین جاذبه‌های کمر به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید با آگاهی از قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره اقامت و بازدید در این ساحل را تجربه کنید، باید انتخاب شما را تحسین کرد.

ساحل آدراسان در کمر آنتالیا

یانارتاش در نزدیکی کمر آنتالیا

روی دامنه کوه چیمارا و در نزدیکی روستای چیرالی یک جاذبه گردشگری بسیار زیبا و دلنشین وجود دارد که در آن شعله‌ها از زیر صخره‌ها به بیرون زبانه می‌کشند. این منطقه با نام چیمارا یا یانارتاش شناخته می‌شود که شعله‌ور بودن صخره‌های آن یک پدیده کاملا طبیعی است. این جاذبه دیدنی حدود در ۳۵ کیلومتری از کمر آنتالیا قرار دارد و قطعا نباید بازدید از این منطقه را از دست دهید.

دره گوینوک در کمر آنتالیا

در فاصله نه‌چندان زیاد کمر آنتالیا یک دره بزرگ وجود دارد که به آن دره گوینوک می‌گویند. این دره یکی از جاذبه‌های طبیعی بوده که همیشه مورد توجه افرادی که دوست‌دار طبیعت و ورزش‌ هستند، قرار می‌گیرد.

بازارهای هفتگی در کمر آنتالیا

یکی از رسوم رایج در کمر برگزاری بازارهای خیابانی است. در این بازارهای هفتگی اقلام متفاوتی به فروش می‌رسند. این مراکز خرید که به‌صورت دست فروش در کنار خیابان قرار دارند، به شکل دائمی نیستند و در روزها و ساعت‌‌های خاصی از هفته برگزار می‌شوند. به طور مثال دوشنبه بازار در روز دوشنبه در کنار هتل Viking Star است که می‌توانید در آنجا مواد غذایی، میوه، سبزیجات و... خرید کنید. این بازار از صبح زود تا نزدیک غروب میزبان خریداران خواهد بود. همچنین اگر به‌دنبال محصولات محلی هستید در این بازار می‌توانید محصولات محلی درجه یک پیدا کنید.

فلات اوجولوک در کمر آنتالیا

در فاصله ۳۷ کیلومتری کمر آنتالیا یک منطقه سرسبز و زیبا به اسم اوجولوک وجود دارد که جزو جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار کمر است. افرادی که دلداده طبیعت و سرسبزی هستند بی‌شک از این فلات بازدید خواهند کرد؛ زیرا طبیعت متفاوتی دارد.

دینو پارک در کمر آنتالیا

این پارک از سراسر جهان گردشگر به خود جذب می‌کند و از آن با نام پارک دایناسورها یاد می‌شود. دینو پارک در منطقه گوینگ در حدود ۱۰ کیلومتری شرق کمر و ۳۵ کیلومتری غرب آنتالیا قرار دارد که جزو دیدنی‌های کمر به‌شمار می‌رود. بیشتر کودکان و نوجوانان به این پارک علاقه‌مند هستند و از سری تفریحاتی که در آن انجام می‌شود می‌توان به استخر، اسب‌سواری، دیواره کوهنوردی، سینما هفت بعدی، ترامپولین، مینی باغ‌وحش و... اشاره کرد. به خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند پیشنهاد می‌شود حتما از این پارک دیدن کنند چراکه یک منطقه بسیار جذاب است‌.

تور قایق سواری

در کنار ساحل کمر تورهای قایق‌سواری وجود دارند که می‌توانند تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما باشند؛ زیرا می‌توانید با این قایق‌ها از تمامی سواحل در کمر دیدن کنید. اگر هنگام غروب از این تورها استفاده کنید بی‌شک شیفته تورهای قایق سواری کمر خواهید شد.

کلام پایانی

قطع به یقین اگر شما به جاهای دیدنی کمر آنتالیا بروید، شیفته این مکان‌ها می‌شوید؛ چراکه کمتر جاذبه‌‌های گردشگری با این خصوصیات را خواهید یافت که بتوانند این مقدار از تنوع را در خود جای دهند. همچنین اگر شما با تورهای مسافرتی آنتالیا به این منطقه بروید شانس بیشتری برای بازدید از تمامی مکان‌های گردشگری کمر خواهید داشت. در کنار آن می‌توانید در بهترین هتل‌ها اقامت پیدا کنید و سفری لذت‌بخش برای خود رقم بزنید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 14:36
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین