خبر

پیش‌بینی‌های نجومی برای آینده‌ قیمت بیت‌کوین

پیش‌بینی‌های نجومی برای آینده‌ قیمت بیت‌کوین

با گذشت بیش از یک ماه از 2023، بیت کوین در حوالی 23,000 دلار تثبیت شده است. اکنون، کتی وود پیش‌بینی‌های خود را برای آینده‌ی بیت کوین ارائه داده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کریپتونیوز، بیت کوین (BTC) در چند هفته‌ی اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده، حجم معاملات آن در صرافی‌های اصلی افزایش یافته و سرمایه‌گذاران جدید زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با وجود این، پیش‌بینی قیمت آن در شرایط فعلی تا حدودی دشوار است، زیرا افراد زیادی دائما در حال خرید و فروش آن هستند.

کتی وود، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آرک، در مورد موضع کنونی این شرکت در خصوص بیت کوین اظهاراتی را بیان کرده است. این شرکت هنوز آن‌چنان انتظار ندارد که دولت‌ها و کسب و کارها به سرعت به استفاده از بیت کوین - به عنوان ابزاری برای پرداخت و سرمایه‌گذاری - رو بیاورند.

با وجود این، هیجان زیادی در مورد بیت کوین در بازار وجود دارد و با کمال تعجب باید گفت، توده‌ی مردم و سرمایه‌گذاران خرد به خوبی از بیت کوین حمایت می‌کنند. کتی وود معتقد است، ارزش بیت کوین ظرف 5 سال آینده می‌تواند به 670,000 دلار برسد!

با این حال، کتی وود، مدیرعامل شرکت آرک، اعتراف کرد که آن‌ها در مورد تایید ارزهای دیجیتال توسط کسب و کارها و دولت‌ها قضاوت نادرستی داشته‌اند. به گفته‌ی وی، شرکت آرک سرمایه‌گذاری‌های زیادی بر روی بیت کوین انجام داده و پیش بینی کرده است که ارزش آن به طور تصاعدی رشد خواهد کرد. 

سال 2022 سال خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال نبود، ولی از لحاظ بینش بازار و عملکرد، تفاوت قابل توجهی میان سازمان‌ها و افراد خاص وجود داشته است. به عنوان مثال، افراد زیادی در بازار فارکس روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده بودند؛ و زمانی که ارزش آن به شدت کاهش یافت، آن‌ها بخشی از سرمایه خود را از دست دادند.

با این حال، برخی از چهره‌های برجسته همچنان اعتقاد راسخی نسبت به آینده‌ی بازار بیت کوین دارند، و در مقابل، بسیاری از افراد نیز هنوز نسبت به آن بی‌اعتماد هستند. کتی وود معتقد است، پس از تجربه‌ی نوسان‌های بازار در سال 2018 و همچنین، تجربه‌ی تحولات و اتفاقات اخیر در بازار کریپتو، اکنون بهتر از گذشته می‌توان درباره‌ی آینده‌ی قیمت بیت کوین اظهارنظر کرد. طبق پیش‌بینی کتی وود، هر یک واحد بیت کوین ظرف پنج سال آینده می‌تواند حدود 670 هزار دلار قیمت داشته باشد. قیمت بیت کوین تا سال 2030 نیز ممکن است به 1.48 میلیون دلار برسد - رشدی 6,326 درصدی در طول چهار دهه.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 9:30 روز سه‌شنبه 7 فوریه / 18 بهمن – بیت کوین با 0.84 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 22,926 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت کوین اکنون با 0.31 درصد افزایش به 442,113,028,633 دلار رسیده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی بیت کوین نیز اکنون 20.66 درصد افزایش یافته و در حدود 24,250,139,012 دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 09:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین