خبر
 

خدمات سایت وکیل دیوان عدالت اداری

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه یکی از دغدغه های اصلی برخی از افراد پیدا کردن فردی است که بتواند پرونده شکایت و اعتراض شان را در دیوان عدالت اداری به نتیجه برساند. فردی که سابقه زیادی در این زمینه داشته و پرونده های موفق مناسبی را دارا باشد. همچنین از علم حقوقی مناسبی برخوردار بوده و بتواند از پس پرونده موکلین خود در دیوان بر بیاید. از آنجایی که امروزه با افزایش تعداد وکلا تشخیص این مسئله آسان نیست، ما قصد داریم تا در این مقاله در خصوص خدمات سایت وکیل دیوان عدالت اداری و نحوه پیگیری پرونده از سوی وکیل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

خدمات سایت وکیل دیوان عدالت اداری

البته بهتر است قبل از رفتن به سر اصل مطلب در خصوص دیوان عدالت ادرای و شکایات و اعتراض های افراد مطالبی آگاهی مناسبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دیوان عدالت اداری کجاست و چه خدمتی را ارائه می دهد؟

دیوان عدالت واقع در شهر تهران، بزرگراه ستاری، بلوار شهید مخبری، نبش خیابان ایران زمین است. این سازمان در حقیقت مرجع رسیدگی اعتراض ها و شکایات مردم از نهاد و ارگان های دولتی است. دیوان عدالت اداری زیر نظر قوه قضاییه فعالیت کرده و رئیس آن نیز توسط رئیس قوه قضاییه مشخص می شود. این سازمان دارای دو شعبه است که یکی از شعبات آن شعبه بدوی و شعبه دیگر آن شعبه تجدید نظر می باشد.

در شعب بدوی معمولا با توجه به مدارک و اسناد طرفین دعوا و دادخواست آنها رای نهایی صادر می شود. هر نوع مشکل، ظلم و اعتراضی که افراد از سازمان های دولتی نظیر سازمان تامین اجتماعی، شهرداری و...  دارند در این شعبه پیگیری و رای نهایی آن صادر می شود. توجه داشته باشید که رای نهایی بر اساس موجودیت دادخواست دیوان عدالت اداری صادر می شود. این جمله بدین معنی است که افراد برای رسیدگی به شکایت شان باید در ابتدا دادخواستی را تنظیم نمایند و آن را از طریق پست به دیوان عدالت ارسال کنند.

معمولا این دادخواست را وکیل دیوان عدالت اداری تنظیم می کند؛ چرا که تجربه و علم بالایی در این زمینه داراست. پس از ارسال دادخواست، دیوان عدالت آن را بررسی کرده و با توجه به مستندات و مدارک، شعب بدوی رای نهایی را صادر می کند.

در شعب تجدید نظر معمولا بررسی های اولیه پرونده ها انجام شده و افرادی که به رای صادر شده از شعب بدوی اعتراض داشته باشند، می توانند درخواست بررسی مجدد رای صادر شده را بدهند. در این شعبه یک رئیس و دو مستشار حضور دارند.

وظایف دیوان عدالت اداری

قطعا سوالی که برای اکثر افراد به وجود می آید، وظایفی است که دیوان عدالت موظف به انجام آن است. دیوان عدالت معمولا در احقاق حق مردم و افراد در ادارات و سازمان های دولتی انجام وظیفه کرده تا حق افراد ضایع نشود. رسیدگی به شکایت های استخدامی علیه دولت، شکایت های علیه تصمیمات و اقدامات ماموران دولت، رسیدگی به شکایات از مقررات دولتی، رسیدگی به اعتراضات مردم نسبت به آراء مراجع شبه قضایی و... از وظایف دیوان عدالت اداری می باشد.

خدمات سایت وکیل دیوان عدالت اداری چیست؟

سایت وکیل دیوان عدالت اداری با بیش از 10 سال سابقه کاری و بیش از 350 پرونده موفق به صورت رسمی فعالیت می کند. خدمات ارائه شده در این سایت، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری است. شما می توانید با مراجعه به تهران، پونک، خیابان شهید مخبری، پلاک 107 طبقه سوم، واحد سوم شرقی با وکلا به صورت مستقیم و حضوری ارتباط بگیرید. همچنین می توانید به صورت آنلاین و تماس با این مجموعه پرونده خود را به جریان انداخته و نتیجه مناسبی را از دیوان دریافت کنید.

نمونه پرونده های موفق کمیسیون ماده 100، کمیسیون ماده 99، تامین اجتماعی و... را می توانید در سایت وکیل دیوان عدالت مشاهده نمایید. برخی از خدمات ارائه شده این سایت معتبر عبارت است از وکیل شهرداری، وکیل دیوان عدالت اداری، وکیل تامین اجتماعی، وکیل اداری، وکیل کمیسیون ماده 100، وکیل کمیسیون ماده 99 و... .

تمامی افراد می توانند به صورت آنلاین نیز مشاوره دریافت کنند و برای پیگیری پرونده پس از مشاوره تلفنی به صورت حضوری به آدرس شعب مراجعه نمایند.

از آنجایی که انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،شما می توانید برای اطمینان از وکیل مد نظرتان، از او درخواست دهید تا پروانه کسب و پرونده های موفق اخیر را به شما در صورت امکان نشان دهد. برخی از شکایات مانند شکایت هایی که سازندگان ساختمان می کنند، ممکن است هزینه های زیادی را برای شان در بر داشته باشد. برای مثال اگر سازنده ای بدون پروانه ساخت و ساز، ملکی را بسازد، رای دادگاه می تواند هزینه های سنگینی مثل تخریب کامل را در پی داشته باشد. به همین خاطر افراد با مراجعه به وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری، برای پیگیری پرونده شان مراجعه می کنند.

البته در خصوص کمیسیون ماده 99 نیز افراد با ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی، خسارت های نسبتا بالایی را باید پرداخت کنند. البته در صورتی که وکیل کار کشته و مجربی را برای پیگیری پرونده شان استخدام کنند، می توانند نتیجه مد نظرشان را از دیوان عدالت دریافت کنند.

ماده 99 یکی از مواردی است که شکایت های زیادی برای آن طرح می شود. به همین خاطر هم افراد از تبصره ها و قوانین آن ممکن است آگاهی کامل را نداشته باشند. چه بسا بهتر است در این زمینه از وکیل دیوان عدالت کمک بگیرند.

سخن پایانی

در پایان، امیدواریم که مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرارداده باشیم. در خصوص انتخاب وکیل و پیگیری پرونده قضایی تان در دیوان عدالت اداری، می توانید جستجو های زیادی را انجام دهید تا مبادا در دام سودجویانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بیفتید. همچنین با تحقیق در رابطه با سابقه و پیشینه وکیل مد نظرتان و پرس جو از نحوه پیگیری پرونده از جانب وی، می توانید از انتخاب تان اطمینان حاصل نمایید.

ما در این مقاله در خصوص دیوان عدالت اداری و وظایفی که این سازمان انجام می دهد، صحبت کردیم و اطلاعاتی را در خصوص وکیل دیوان عدالت و نحوه انتخاب آن در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

نویسنده: اپراتور
دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 13:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین