خبر

گزارش بازار‌ها امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ارزیابی مثبت برای طلا

گزارش بازار‌ها امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ارزیابی مثبت برای طلا

به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۶ آبان ۱۴۰۱ چگونه بود؟

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورسبورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۶ آبان ۱۴۰۱ چگونه بود؟

بیت کوین

بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۷۵۳۸-۱۶۴۹۶ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۱۶۴۹۶ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۲۳ درصد کاهش داشته است.
چندی پیش خبر خرید و فروش ۵۰۰ بیت کوین تمام بلاک چین را درگیر کرد. این خبر در سرتاسر دنیا پیچید و موجب تاثیراتی بر قیمت بیت کوین شد. این نهنگ بین ۵ تا ۷ سال پیش اقدام به خرید BTC به اندازه ۵۰۰ کوین کرده بود و اکنون آن را انتقال داده است. به گزارش والکس و به نقل از بین کریپتو، جابجایی کوین‌های قدیمی معمولاً نشانه خوبی تلقی نمی‌شود. این جابجایی نخستین بار توسط حساب کاربری JA_Maartun در توییتر شناسایی شد. با توجه به قیمت بیت کوین، امروز ۵۰۰ BTC ارزشی کمتر از ۱۰ میلیون دلار دارد. به گفته‌ی خبرآنلاین، در سوی دیگر به نظر نمی‌رسد که مقصد این بیت کوین‌ها صرافی باشد. میزان ورودی به صرافی‌های بزرگ و عمده در زمان انجام تراکنش تغییر محسوسی نداشته است. 

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۵۶۵۷۰۰۰-۱۴۹۰۱۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۵۴۴۵۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۷۱ درصد کاهش داشته است.

قیمت طلا    

قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۵۱۴۹۰۰-۱۴۶۶۰۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۴۸۵۶۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱.۹۷ درصد کاهش داشته است. 
به نقل از کیتکو نیوز، مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور «The Big Short» در اظهارنظری نادر، طلا را ارزیابی کرد و اظهار داشت که اکنون پس از ماجرای سقوط FTX و تزلزل کریپتو، زمان صعود فلز زرد گرانبها فرا رسیده است. /شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز

قیمت دلار  

قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۳۱۰۰۰-۲۹۵۶۱ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۳۰۶۰۰ معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۱۳ درصد افزایش داشته است.

منبع:
دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 12:01
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین