خبر

تایید حسابرس به افزایش سرمایه کباده

تایید حسابرس به افزایش سرمایه کباده

در ۹ بهمن ۱۴۰۱، حسابرس و بازرس قانونی موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و ۳۹ درصدی فنرسازی زر در سامانه کدال منتشر نمود.

به گزارش نبض بورس،در ۹ بهمن ۱۴۰۱، حسابرس و بازرس قانونی موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و ۳۹ درصدی فنرسازی زر در سامانه کدال منتشر نمود.

افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و فنرسازی زر از محل سود انباشته خواهد بود.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده در ۱۷ دی ۱۴۰۱ توسط هیئت مدیره این شرکت ارائه گردید. همچنین هیئت مدیره شرکت فنرسازی زر نیز پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۹ درصدی خود را در ۲۶ دی ۱۴۰۱ ارائه نمودند.

بر اساس پیشنهاد هیئت مدیره شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، سرمایه این شرکت از ۴۳۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال به ۷۴۵ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

همچنین بر اساس پیشنهاد هیئت مدیره فنرسازی زر نیز، سرمایه این شرکت از ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۶۸ هزار ریال به ۳ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۶۸ هزار ریال افزایش خواهد یافت.

افزایش سرمایه‌های این دو شرکت از محل سود انباشته صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد افزایش سرمایه “کباده” به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و افزایش سرمایه ” خزر” نیز به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و استفاه از بخشودگی مالیاتی بوده است.

منبع:کدال

منبع:
یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 17:51
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین