خبر
 

انواع پمپ آب و کاربرد آنها

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انواع مختلفی از پمپ آب برای اهداف و نیازهای مختلف وجود دارد. در ادامه این مقاله پمپ آب؛ ما کاربردهای مختلفی را در مکانیسم حفاظت از سیل و در بخش صنعتی پیدا می کنیم. پمپاژ آب با پمپ آبیک روش اساساً عملی است که عملی تر از جمع کردن آب با دست یا بلند کردن آن در سطل است.

سلامتی آب مصرفی یک مشکل است و به همین دلیل است GZ پمپ آب می‌تواند به ما کمک کند، زیرا در شرایط روزمره، آب موجود اغلب کثیف، ناسالم و یا حتی برای بدن سمی است، بنابراین باید آب مصرفی تصفیه شود. و یا می‌توان با پمپ آب از چاه آب کشید. با پمپ آب می‌تواند آب را به سطوح بالاتر آورد که می توان از آن استفاده کرد. یک چشمه تازه آب شیرین در یک نهر کوچک، رودخانه، حوض یا دریاچه معمولاً برای آبیاری، دامداری، پخت و پز، نظافت یا سایر مصارف انسانی نیاز دارد که به به زمین های مرتفع پمپاژ می شود. پمپ آب اینگونه به ما کمک می‌کند.

انواع پمپ آب چیست؟

مجموعه ای از انواع پمپ آب مناسب برای کاربردهای مختلف وجود دارد. چه به دنبال انواع پمپ های آب آبیاری یا پمپ آب دام باشید، امروز همه آنها را آنلاین خواهید یافت.

در اینجا انواع پمپ آب و برنامه های کاربردی موجود است.

. پمپ آب تمیز

ایده آل برای استخراج آب از مخازن یا پمپاژ آب از رودخانه ها، حوضچه ها و مخازن یا سدها.

. پمپ های آب بنزین و گازوئیل

این پمپ ها با بنزین یا گازوئیل کار می کنند و ماشین های بسیار قدرتمندی هستند. اغلب برای زهکشی، سیل زدایی و آبیاری استفاده می شود.

. پمپ آب نیمه ضایعات و زباله

بهترین استفاده برای حذف فاضلاب، زباله ها، آب حاوی مواد جامد این پمپ آب است.

. پمپ های هد بالا

این انواع پمپ آب برای آبیاری مزارع و محصولات عالی هستند.

. پمپ های کود

همانطور که از نام آن پیداست، پمپ های کود اغلب توسط صنعت کشاورزی برای انتقال کود مایع از مخزن اصلی به مخزن توزیع استفاده می شود.

کاربرد و عملکرد پمپ آب چیست؟

پمپ آب انواع مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی دارند. بیایید نگاهی به و کاربردهای مختلف در صنایع آن بیندازیم.

پمپ آب صنعت کشاورزی

پمپ های آب نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارند زیرا هم برای غذا و هم برای دام استفاده می شوند. پمپ آب برای آبیاری خوب محصولات و همچنین انتقال آب از مکانی به مکان دیگر، به عنوان مثال از رودخانه یا سد به مزرعه استفاده می شود. کشاورزان همچنین از پمپ آب برای پمپاژ کودهای مایع از مخازن تامین به مخازن توزیع استفاده می کنند. پمپ آب نیز به تامین آب آشامیدنی دام کمک می کند.

پمپ آب صنعت معدن

پمپ آب که اغلب برای آبگیری استفاده می شود، به بالا بردن آب از چاه های زیرزمینی به مکان تعیین شده کمک می کند.

صنعت ساخت و ساز

هنگامی که صحبت از صنعت ساخت و ساز می شود، اغلب از پمپ آب استفاده می شود و بخش مهمی از کارکرد روان یک سایت ساخت و ساز است. از پمپ آب برای پمپاژ آب از گودال ها یا پمپاژ فاضلاب نیز استفاده می شود. پمپ های نیمه زباله و خاک نیز در کارگاه های ساختمانی برای پمپاژ آب کثیف با مواد جامد استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از تجهیزات صنعتی مختلف مانند داکت اسپلیت هایسنس استفاده میشود.

پمپ آب در بخش صنعتی

به لطف فشار بالای انواع پمپ آب، آنها روشی کارآمد برای انتقال سریع مایعات از A به B هستند. در بخش صنعتی، پمپ آب اغلب برای انتقال مایعات مانند پمپاژ سوخت مانند گازوئیل استفاده می شوند.

پمپ آب ابارا

پمپ آب ابارا AG

پمپ آب ابارا مدل آب تمیز سری AGیک پمپ سانتریفیوژ خود پرایمینگ چدنی مجهز به واحد ونتوری (اجکتور و دیفیوزر) و PPE+PS تقویت شده با فایبرگلاس است. این پمپ ابارا به دلیل وزن سبک، استفاده آسان و حمل و نقل آسان بسیار کاربردی است.
پمپ سلف پرایمینگ AGA-AGC که بر روی سطح صاف و ایمن نصب می شود، امکان نصب تا 8 متر را فراهم می کند.
مناسب برای مصارف خانگی: آبیاری باغ ها، شستشوی ماشین ها و به طور کلی پمپاژ آب تمیز.
وزن سبک و حمل آسان، اندازه کوچک.

  • فشار داخلی
  • آبیاری باغ به مقدار کم
  • خشکشویی
  • مدیریت آب پاک به طور کلی

پمپ آب لیو

LEO GROUP یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت، بازاریابی و خدمات مشتری فعالیت می کند و طیف کاملی از پمپ ها و سیستم یکپارچه سازی پمپ را ارائه می دهد. LEO Group اولین شرکت بورسی در صنعت پمپ چین است.

قیمت پمپ تصفیه استخر لئو

پمپ آب LEO به بیش از 140 کشور و منطقه از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه و غیره فروخته می شوند و نقش مهمی در تامین آب شهری، نیروگاه، صنعت پتروشیمی دارند. معدن، آتش نشانی، MVAC، آبیاری کشاورزی، تامین آب شهری و زهکشی و غیره از دیگر زمینه‌های کارکرد پمپ آب لئو است.

پمپ گریز از مرکز افقی فولاد ضد زنگ BP-ECH

پمپ لئو مدل BP-ECH/EDH یک دستگاه فشرده است که برای تامین آب و افزایش فشار در ساختمان های مسکونی طراحی شده است. فشار خط لوله به لطف کنترل کننده اینورتر یکپارچه ثابت می ماند. سنسور فشار داخل تقاضای آب کاربر را کنترل می کند و کنترل کننده سرعت پمپ لئو را برای پاسخگویی به تقاضا تنظیم می کند. این سیستم پمپ آب به راحتی در خط لوله نصب می شود و سپس به طور خودکار عمل می کند.

کاربرد پمپ لئو مدل BP-ECH/EDH

کاربرد پمپ لئو مدل BP-ECH/EDH تامین آب و افزایش فشار برای کاربردهای تجاری خانگی و سبک، مانند ویلاها، جوامع کوچک، مدارس، هتل‌های کوچک و ساختمان‌های اداری است.

امکانات

  • فشار ثابت توسط کنترل کننده سرعت متغیر یکپارچه
  • قطعات مرطوب شده AISI1304 قابل اعتماد برای عمر طولانی
  • نصب و بهره برداری آسان
  • محافظت از دویدن خشک
  • ساختار فشرده

پمپ لئو سانتریفیوژ مکش انتهایی LEP

پمپ لئو مکش انتهایی برای کاربردهای صنعتی در مقیاس بزرگ ایده آل است. مانند تمام پمپ‌های مکش انتهایی، مایع مستقیماً وارد پروانه می‌شود و ورودی و خروجی یک زاویه 90 نسبت به یکدیگر تشکیل می‌دهند. طراحی جفت بلند باعث می شود پمپ لئو به راحتی سرویس و نگهداری شوند.

کاربرد پمپ لئو مکش

  • سیستم های تامین آب
  • افزایش فشار با پمپ لئو
  • سیستم های گرمایش ساختمان های تجاری و گرمایش منطقه ای
  • کارخانه های خنک کننده واحدهای فرآوری صنعتی و تهویه مطبوع
  • حمل و نقل عمومی برای فرآیندهای صنعتی
  • سیستم اطفای حریق
نویسنده: اپراتور
شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 13:22
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین