خبر
 

تجهیزات استخر ایمکس

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تجهیزات استخر زیادی برای تمیز نگه داشتن آب استخر وجود دارد. فیلتر شنی از بین انواع دیگر فیلترها (مانند کارتریج، خاک دیاتومه (ED)، فیلترهای شنی با حداقل میزان نگهداری مورد نیاز کارآمد از تجهیزات استخر است...

گردش آب معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند زیرا اکثر استخرها با پمپ ها، فیلترها، لوله کشی (لوله ها) با اندازه مناسب و قرارگیری مناسب کفگیرها و برگشت ها طراحی می شوند. در بیشتر موارد، شیمی آب علت اولیه مشکلاتی مانند آب سبز یا کدر استخر است، اما به راحتی می توان آن را برطرف کرد. پس از متعادل شدن مناسب آب، شفافیت آب باید ظرف یک یا دو روز بهبود یابد. با این حال، اگر آب پاک نشود، ممکن است مشکلات تجهیزات استخر فیلتر وجود داشته باشد.

فیلتر شنی استخر

از بین انواع دیگر فیلترها (به عنوان مثال کارتریج، خاک دیاتومه [DE])، فیلتر شنی با حداقل میزان نگهداری کارآمد هستند، اما مانند تمام تجهیزات، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. برای کسانی که تازه وارد صنعت استخر می شوند، در زیر توضیح سریعی درباره نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر ارائه شده است. پمپ آب را از استخر می کشد و به فیلتر فشار می دهد. آب از طریق شیر شماره گیری وارد می شود، از طریق دیفیوزر و سپس از طریق بستر شنی تجهیزات استخر عبور می کند. با عبور آب از ماسه، زباله ها بین ذرات شن گیر می کنند. سپس آب تصفیه شده وارد مجموعه جانبی فیلتر در پایین فیلتر می شود، از لوله پایه عبور می کند و از فیلتر خارج می شود تا به استخر بازگردد.

از مشکلات رایج احتمالی تجهیزات استخری مانند فیلتر شنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به شستشوی معکوس مکرر

  • بازگشت شن و ماسه به استخر

  • فشار کم یا زیاد فیلتر شنی و نشت آب از طریق خط شستشوی معکوس.

با این حال، رایج ترین مشکل، عدم نگهداری مناسب تجهیزات استخر است. اغلب این نتیجه نادیده گرفتن یک تمیز کردن شیمیایی سالانه شن و ماسه است، یا ممکن است به این دلیل باشد که فیلتر شنی به تعویض شن و ماسه نیاز دارد.

Shape1

شستشوی معکوس فیلتر شنی

هنگامی که فشار 34.5 تا 68.9 کیلو پاسکال (5 تا 10 psi) افزایش می یابد، فیلتر شنی باید با شستشوی معکوس تمیز شوند یا هر هفته توسط یک متخصص خدماتی که برای نگهداری استخر استخدام شده است تمیز شوند. تمیز کردن سالیانه فیلتر شنی با یک پاک کننده شیمیایی نیز به حذف رسوب، گریس و روغن از ماسه فیلتر کمک می کند. در ساخت این محصول گاها از antiozonant wax استفاده می شود.

تجهیزات استخر عالی

اگر می خواهید کیت تجهیزات استخر خود را ارتقا دهید، در اینجا چند تجهیزات استخر برتر آورده شده است. مهمولا در استخرها از تجهیزات تهویه مطبوع استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین تجهیزات تهویه مطبوع داکت اسپلیت اجنرال است.

جارو استخر

جارو استخر یک راه حل سریع برای تمیز کردن زباله های متفرقه ای است که در استخر شما یافت می شود. دو نوع جاروبرقی استخر وجود دارد، جارو برقی استخر دستی یا جاروبرقی اتوماتیک استخر که به عنوان پاک کننده اتوماتیک استخر نیز شناخته می شود.

جاروبرقی استخر در مقابل پاک کننده اتوماتیک استخر

جارو برقی دستی استخر شامل یک سر خلاء است که به با شلنگ است که به اتصالات مخصوص در جعبه اسکیمر متصل می شود. جارو دستی به این معنی است که شما کار جاروبرقی را در اطراف محوطه استخر انجام می دهید، مانند جاروبرقی فرش.

استخر پاک کن خودکار یک جاروبرقی است که برای جمع آوری زباله ها و رسوبات از استخرها با کمترین مداخله انسانی در نظر گرفته شده است و بسیاری از کارها را به تنهایی توسط یک مکانیزم درایو اتوماتیک و منبع تغذیه انجام می دهد تا خود را در اطراف منطقه استخر حرکت دهد تا خاک را جمع کند.

انواع جارو استخر

سه نوع جاروبرقی اتوماتیک استخر وجود دارد: رباتیک، فشاری و مکنده.

جاروبرقی رباتیک استخر

پاک کننده های رباتیک استخر بهترین تجهیزات استخر برای اکثر اشکال، اندازه ها و پرداخت های استخر هستند. آنها از نظر انرژی کارآمد هستند و جدا از سیستم فیلتراسیون استخر شما کار می کنند. این یک فناوری پیچیده است که معمولاً به سرمایه گذاری اولیه بیشتری نیاز دارد.

5 مزیت برتر جاروبرقی استخر رباتیک:

  • نسبت به اکثر پاک کننده های فشاری تا 94 درصد انرژی کمتری مصرف می کند

  • تقریباً به اندازه یک لامپ استاندارد انرژی مصرف می کند

  • نصب ساده این تجهیزات استخر بدون استفاده از ابزار

  • سیستم مستقل که جدا از سیستم فیلتراسیون کار می کند

  • عملاً انواع زباله های ریز و درشت را کنترل می کند

جاروبرقی استخر فشاری

جاروبرقی های فشاری استخر از یک خط فشار از سیستم فیلتراسیون برای حرکت پاک کننده در اطراف استخر شما استفاده می کنند. زباله ها را می مکد و آن ها را به داخل کیسه زباله های مخصوص تمیزکننده فشار می دهد. این تجهیزات استخر پاک کننده قدرتمند برای کارکردن به پمپ استخر و معمولاً به یک پمپ تقویت کننده اضافی نیاز دارد که منجر به هزینه های اضافی نصب و راه اندازی می شود.

6 مزیت برتر جاروبرقی استخر تحت فشار:

  • تمام زباله ها را در کیسه های خود جمع آوری می کند

  • عملکرد بدون گرفتگی این تجهیزات استخر

  • جابجایی زباله های بزرگتر

  • طیف گسترده ای از زباله ها مانند برگ ها، چوب ها، بلوط ها، پوسته ها و غیره را جمع آوری می کند.

  • جابجایی و تمیز کردن آسان

  • تمیز کردن برنامه ریزی شده با استفاده از تایمر ساده با پمپ تقویت کننده یا سیستم اتوماسیون استخر امکان پذیر است

جاروبرقی اتوماتیک استخر

جاروبرقی استخر برای اکثر مردم دردسرساز نیست اما باز هم زمان زیادی از روز شما می گیرد. آیا خوب نیست اگر یک ربات بتواند جاروبرقی را برای شما انجام دهد؟ یک جاروبرقی خودکار یا روباتیک استخر می تواند کف و دیوارهای استخر شما را تمیز کند.

تستر دیجیتالی استخر

اگر نمی‌خواهید از کیت تست استخر دستی استفاده کنید، یک تستر دیجیتالی استخر می‌تواند فرآیند را ساده‌تر کند. برخی از ابن تجهیزات استخری حتی در استخر شما می مانند و می توانند از طریق یک برنامه تلفن همراه نظارت شوند. در حالی که تستر دیجیتالی استخر یک الزام مطلق نیست، می‌تواند نگهداری استخر شما را آسان‌تر کند، و اگر می‌خواهید استخر داخلی خود را خودکار کنید، ارتقای بسیار خوبی است.

کلریناتور اتوماتیک

حالا که صحبت از اتوماسیون شد، عالی نیست اگر استخر شما بتواند خود را ضدعفونی کند؟ شما همیشه مجبور خواهید بود کارهای عملی انجام دهید، اما یک کلرساز اتوماتیک می تواند بیشتر آن را برای شما انجام دهد. نکته جالب در مورد کلریناتورهای اتوماتیک این است که آب شما را در حالی که در سیستم فیلتر می شود، ضد عفونی می کنند.

پوشش استخر

داشتن یک پوشش استخر برای دور نگه داشتن برگ ها و زباله ها از استخر و افزودن لایه ای دیگر از امنیت به محوطه استخر زمانی که کسی به آن نگاه نمی کند، می تواند خوب باشد. اگر بخاری یا هیتر استخر ندارید (یا نمی خواهید برای آن هزینه بپردازید،) روکش استخر نیز می تواند به گرم کردن استخر شما کمک کند. روکش استخر انواع مختلفی دارد که ارزانترین آنها روکش استخر زمستانی و گرانترین آنها روکش اتوماتیک استخر است.

نویسنده: اپراتور
شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 12:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین