خبر

این ۷ مواد غذایی سرطان زا را نخورید

این ۷ مواد غذایی سرطان زا را نخورید

ما در سایت طلا، لیستی را برای شما تهیه کردیم تا این هفت غذا را از رژیم غذایی خودتان حذف کنید و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

ما مواد غذایی مختلفی می خوریم و نمی دانیم که چه مقدار از آنها واقعاً برای بدن ما مضر است. اما همه ما باید بدانیم که کدام محصولات غذایی برای زندگی و رژیم غذایی ما مفید هستند، به همین دلیل ما در سایت طلا، لیستی را برای شما تهیه کردیم تا این هفت غذا را از رژیم غذایی خودتان حذف کنید و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

ماهی پرورشی

ماهی پرورشی مملو از مواد شیمیایی مضر و سایر موادی است که به بدن ما آسیب می رساند. به این ماهی ها، برای اینکه زودتر رشد کنند غذاهایی می دهند که برای سلامتی انسان مضر است.

میوه ها و سبزیجات غیر ارگانیک

این که آیا همه میوه و سبزیجات برای ما خوب هستند یا نه به کیفیت آنها بستگی دارد. به عنوان مثال، میوه ها و سبزیجات ارگانیک برای سلامتی مفید هستند، در حالی که میوه و سبزیجات غیر ارگانیک مضر هستند.

غذاهای کنسرو شده


غذاهای کنسرو شده برای بدن ما خوب نیستند و این به میزان BPA موجود در آن بستگی دارد. این یک ماده شیمیایی مضر احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد، بنابراین بهتر است به هر قیمتی از غذاهای کنسروی فلزی خودداری کنید.

نوشابه رژیمی

همه وقتی کلمه رژیمی را می بینند، فکر می کنند که برای آنها خوب است، اما این درست نیست. اگرچه این نوشابه به اندازه نوشابه معمولی کالری ندارد، اما در عوض تعداد زیادی مواد شیمیایی مضر دارد که در درازمدت منجر به مشکلات جدی خصوصا سرطان می شود.

پاپ کورن

پاپ کورن آماده حاوی مواد مضر زیادی مانند روغن های هیدروژنه است که موجب ابتلا به سرطان می شود. اگر پاپ کورن دوست دارید بهتر است خودتان آن را در خانه درست کنید.

هات داگ

این غذای فرآوری شده خاص با استفاده از مقدار زیادی فسفات سدیم تولید می شود که ثابت شده سلول های بدن شما را از بین می برد.

آرد سفید

خوردن محصولات حاوی این ماده می تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد. تومورهای سرطانی به کربوهیدراتهای ساده حساس هستند و مصرف زیاد آرد سفید میتواند به رشد سلولهای سرطانی کمک کند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
پنجشنبه 17 آذر 1401 ساعت 16:26
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین