خبر

رییسی: دشمن از موفقیت مردم ایران عصبانی است / ما به آنها می گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید

رییسی: دشمن از موفقیت مردم ایران عصبانی است /  ما به آنها می گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت، گفت: مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند‌ چرا مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. ‌

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم رباط‌کریم با تسلیت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و اشاره به جایگاه عظیم حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: شناخت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک الگو و سرمایه است.

وی با تبیین گوشه‌ای از فضائل حضرت زهرا ( سلام الله علیها) افزود: ‌آشنایی با مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نیاز و الزام است تا بانوان بتوانند راه صحیح تعالی را پیدا کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضور در کنار مردم متدین و با بصیرت شهرستان رباط کریم در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای من و همکاران توفیق بزرگی است و از حضور مردم و مسئولان در این مراسم قدردانی می نمایم، تصریح کرد: ‌ فاطمه (س) به ما درس چگونه زیستن می‌دهد تا چگونه زیستن را بیاموزیم و دشمنان را بشناسیم که در پی ایجاد تفرقه در کشور هستند و قصد دارند اعتقادات جوانان ما را دگرگون کنند و جلوی رشد و پیشرفت جامعه ما را بگیرند.

رئیسی با بیان اینکه مردم باید توطئه‌های دشمنان را بشناسند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانشجو و دانش‌آموز را از درس د‌ور کنند و تولید و تولید‌کننده را با اخلال ایجاد کنند.باید شعارهای دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را شناسایی کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند‌ چرا مردم ایران آزادی را در سال 57 به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. ‌مردم ایران استکبار جهانی را می‌شناسد و می‌داند حضور شما در هرنقطه از جهان سلب کننده زندگی مردم است

وی خطاب به شمنان گفت: شما زندگی را از آرتین گرفتید، شما زندگی را از مردم افغانستان و سایر کشورهای منطقه گرفته‌اید. شما با شعار زندگی، مردم برخی کشورهای منطقه را با اخلال مواجه کرده‌اید.

وی با بیان اینکه دشمن موفقیت مردم ایران را نمی خواهد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال منافع خود هستند و مردم ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را با تهدید مواجه کنند.

وی با اشاره به موفقیت های دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: دشمن می‌خوا‌ستند تجارت ایران را متوقف کند اما به رشد بسیار خوبی دست یافتیم؛ دشمن میخوایست صادرات نفت ایران متوقف کند اما صادرات نفت ایران رونق گرفت و افزایش یافت و دشمنان از این موضوع عصبانی هستند و به آنها می‌گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

منبع:
پنجشنبه 17 آذر 1401 ساعت 14:06
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین