خبر

تاریخ انتشار Monster Hunter Rise برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس مشخص شد؛ تریلر جدید آن را ببینید

تاریخ انتشار Monster Hunter Rise برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس مشخص شد؛ تریلر جدید آن را ببینید

کمپانی کپ‌کام (Capcom) اخیرا از تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Rise برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس رونمایی کرده است.

این بازی اکشن و نقش‌آفرینی، ششمین قسمت اصلی از سری Monster Hunter محسوب می‌شود و در مارس ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ و در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. Monster Hunter Rise بازیکنان را به روستای کامورا می‌برد؛ محیطی پر زرق و برق و آرام که با فرهنگ منحصربه‌فرد و فناوری‌های شکار هیولای نوآورانه، افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

گیم‌پلی بازی به نسخه‌های قبلی Monster Hunter که بسیار تحسین شده بودند، وفادار می‌ماند. در بازی شکارچیان باید زره‌ی خود را تجهیز کنند و یکی از ۱۴ نوع مختلف سلاح را برای مقابله با دشمنان عظیم آن انتخاب کنند. در حالی که بازیکنان هیولاها را شکست می‌دهند و در طول بازی پیشرفت می‌کنند، از آیتم‌های بدست آمده از دشمنان شکست خورده می‌توان برای ساخت سلاح‌ها و زره‌های منحصربه‌فرد استفاده کرد که شانس بقای آن‌ها را طبیعتا افزایش می‌دهد. شما می‌توانید به تنهایی با با حداکثر سه نفر از دوستان خود در حالت کوآپ با چالش‌های بازی مقابله کنید.

بازی Monster Hunter Rise

Monster Hunter Rise همچنین این سری محبوب را با معرفی چندین مکانیک جدید و هیجان‌انگیز برای شکارچیان تکامل می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به Wyvern Riding اشاره کرد. این قابلیت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به طور موقت کنترل یک هیولا را در دست بگیرند. در رابطه با عملکرد بازی روی پلتفرم‌های جدید آن، شایان ذکر است که بازی روی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. این بازی همچنین در کنار صدای سه‌بعدی روی این کنسول‌ها، از ماشه‌های تطبیقی دوال‌سنس نیز بهره می‌برد.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۳۰ دی ۱۴۰۱) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. گفتنی است که بسته‌ی الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak نیز در بهار ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های جدید بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

منبع:
چهارشنبه 16 آذر 1401 ساعت 19:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین