خبر

شرط تداوم صعود قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه امروز

شرط تداوم صعود قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه امروز

اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز صعودی شود این امر ممکن است بر قدرت سکه بازان افزایشی بیفزاید.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته یک رکورد دیگر را ثبت کرد و با ۸۰ هزار تومان افزایش به محدوده ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان را لمس کرد.

قیمت سکه دنده معکوس زد

با این حال سکه بازان در ادامه معاملات عصر دیروز نتوانستند به نیمه کانال مذکور برسند و از آن عبور کنند. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دو روز پیش در محدوده ۱۷میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

شرط تداوم صعود قیمت سکه

فعالان بازار می گفتند در شرایط فعلی بازار سکه نوسانات قیمت دلار را به دقت رصد می کند. قیمت دلار دیروز در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته رنج بود.

عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز صعودی شود این امر ممکن است بر قدرت سکه بازان افزایشی بیفزاید.با این حال به نظر می رسد بازار ساز به راحتی اجازه صعود به دلار را نخواهد داد.

به نظر می رسد معامله‌گران دو دسته هستند، یک گروه می‌گویند سکه به اعداد پایین بدهکار است پس برمی‌گردد. یک گروه نیز معتقدند که سکه در ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار، کف محکمی ساخته است و از آن‌جا حمایت می‌شود

 

منبع:
یکشنبه 13 آذر 1401 ساعت 09:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین