خبر

قیمت سولانا از ۱۵ دلار عبور می کند؟

قیمت سولانا از ۱۵ دلار عبور می کند؟

سولانا در ماه نوامبر شاهد سقوط شدیدی بود. این آلتکوین دو بار در این ماه وارد منطقه اشباع فروش شد. با این حال، در زمان انتشار این مقاله، سولانا افزایش تقاضا را به تصویر کشیده است. آیا می‌تواند از ۱۵ دلار عبور کند؟

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ پس از یک دوره نزولی، قیمت سولانا در نهایت بهبود قابل توجهی در نمودار پیدا کرد. در هفته گذشته، این رمزارز بیش از ۹ درصد افزایش یافته است. اگرچه SOL ممکن است به آرامی در حال افزایش باشد، اما از نقطه نظر تکنیکالی، بهبود یافته است و ممکن است در معاملات آتی خود افزایش یابد. خریداران به تدریج دوباره وارد بازار شدند که نشان می‌داد SOL انباشت را ثبت کرده است. با این حال، جریان سرمایه کم باقی ماند. با افزایش قیمت ثابت، جریان سرمایه نیز تغییر مثبتی را ثبت خواهد کرد.

اکنون که SOL هر روز سودهای کوچکی به دست آورده است، محدوده مقاومت بعدی آن ۱۵ دلار است. اگر قیمت سولانا از ۱۵ دلار عبور کند، می‌تواند تا ۱۸ دلار افزایش یابد. اگرچه قیمت سولانا نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده است، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا رمزارز از روند نزولی خارج شده است یا خیر. یک فشار خرس‌ها، می‌تواند SOL را به نزدیک ترین سطح حمایتی خود برساند.

تحلیل قیمت سولانا: نمودار یک روزه

تحلیل قیمت سولانا نمودار یک روزه

سولانا در نمودار روزانه ۱۳.۷۳ دلار قیمت دارد. منبع: SOLUSD در TradingView.

SOL در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۳.۷۳ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، SOL بالای خط حمایت ۱۳ دلاری قرار دارد. برای صعود سولانا از مرز ۱۴ دلار، نیاز به حمایت خریداران و بازار گسترده‌تر وجود دارد. با توجه به اینکه این آلتکوین بسیار نزدیک به سطح مذکور معامله می‌شود، نباید از نتایج برخورد به این سقف گذشت. از سوی دیگر اولین حمایت از قیمت سولانا ۱۳ دلار است، اگر قیمت به زیر این سطح نزول کند، می‌تواند تا مرز ۱۰.۵ دلار کاهش یابد. کندل قیمت سولانا در ۲۴ گذشته سبز معامله شده که نشان دهنده ترجیح سناریوی صعودی است.

سولانا افزایش قدرت خرید را در نمودار یک روزه ثبت کرد

سولانا افزایش قدرت خرید را در نمودار یک روزه ثبت کرد | منبع: SOLUSD در TradingView.

SOL در ماه نوامبر شاهد سقوط شدیدی بود. این آلتکوین دو بار در این ماه وارد منطقه اشباع فروش شد. با این حال، در زمان انتشار این مقاله، سولانا افزایش تقاضا را به تصویر کشیده است. شاخص قدرت نسبی افزایشی را نشان داد و به مرز ۴۰ نزدیک شد. این مقدار نشان دهنده افزایش انباشت است. همچنین قیمت این رمزارز بالاتر از خط میانگین متحرک ساده ۲۰ روز قرار دارد که نشان دهنده صعودی بودن و اینکه خریداران باعث حرکت قیمت در بازار خواهند شد، است.

کاهش ورودی سرمایه را در نمودار یک روزه سولانا

کاهش ورودی سرمایه را در نمودار یک روزه سولانا| منبع: SOLUSD در TradingView.

از نظر منافع سازمانی، سولانا ماه‌ها عملکرد عادی را ثبت کرده است. علیرغم بهبود نمودار، جریان ورودی سرمایه SOL پایین مانده است که بیشتر به دلیل ضعف کلی بازار گسترده‎تر ارزهای دیجیتال است. شاخص Chaikin (CMF) که جریان ورودی و خروجی سرمایه را نشان می‌دهد، زیر خط نیم قرار دارد که نشان دهنده این است، جریان خروجی بیشتر از جریان ورودی است. همچنین اندیکاتور Awesome Oscillator (AO) که روند و حرکت قیمت را نشان می‌دهد، با نوارهای سیگنال سبز مثبت ظاهر شده است که به سیگنال خرید سولانا قدرت می‎بخشد. این رشد می‌تواند همچنین سود بیشتری را برای سرمایه گذاران سولانا به همراه داشته باشد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع:
جمعه 11 آذر 1401 ساعت 14:50
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین